Jaekaubanduses on nii tihe konkurents, et see ei võimalda eurole üleminekul hindu tõsta, ütles Maxima Eesti tegevdirektori Renatas Vaitkevicius.
"Esmatarbekaupade müüjatel pole sellise lepinguga liitumiseks tegelikult põhjust," kommenteeris Maxima Eesti tegevdirektori Renatas Vaitkevicius lepet, millega ühinejad lubavad, et ei tõsta eurole üleminekul salamahti hinda.
"Tarbija jälgib väga teraselt hindu ja reageerib kohe ka väikestele muutustele. Turg reguleerib ennast kõrge konkurentsi tõttu jaekaubanduses nii praegu kui ka pärast euro tulekut piisavalt hästi. Kuni täheldame siseturul selles sektoris enamasti vaid vähenevaid käibeid ja kasumite langust, pole mõtet hindade kunstlikust kergitamisest seoses euroga rääkida," põhjendas ta. "Jaeketid võivad liitumisega vaid vähendada osade tarbijate skeptilisust euro suhtes, kuid ka see ei näi Eestis suur probleem olevat."
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.