• 13.01.11, 18:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olle Horm tutvustab, kuidas konkurente alistada

Kuidas Maag Lihatööstus ja Maag Konservitööstus on konkurentsitihedal turul kasvatanud oma turuosa konkurentide arvel, räägib ettevõtete juht Olle Horm Äripäeva konverentsil.
Konkurendid ei loovuta ilma võitluseta grammigi, selgub 17. veebruaril Hormi ettekandest konverentsil "Ettevõtte kasvul pole piire".
Hormi sõnul on toiduainete turg olemuselt stabiilne, sest inimesed söövad hoolimata majanduse olukorrast ikka sama palju – tühja kõhtu me ei salli. Selleks, et stabiilsel ja ülitiheda konkurentsiga turul kasvada, tuleb kasvatada turuosa. Kuidas ja mis tegevustega kavatseb Maag Lihatööstus oma konkurentidest eristuda ja turuosa juurde võita, sellele Horm konverentsil keskendubki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele