ID-kaardi kasutuselevõtt ettevõtte kliendikaardina läheb maksma 500 eurot. Tulemusena saab klient lahti patakast plastkaartidest, firma säästab kulusid ning aitab vastutulekuga rahulolu tõsta.
Itaalia toidu restoraniketi Da Vinci Pasta & Pizza juhi Rain Uusküla sõnul ühendasid nad kliendikaardi ID-kaardiga mullu oktoobris. "Kui kõik boonused on ID-kaardile ühendatud, siis teeb see klientidel ostude sooritamise hõlpsamaks, kuna ID-kaart on alati kaasas ning kliendid saavad lihtsamini kasutada oma püsikliendihüvesid," põhjendas ta.
Uusküla võttis maha ka hirmu tehniliste probleemide ees, kommenteerides, et suurtes piirides toimib süsteem veatult, paar väiksemat tehnilist probleemi on olnud, kuid need on kiiresti kõrvaldatud.
Süsteemi ühendamise maksumuse kohta märkis restoraniketi juht, et neil olid kõik vajalikud kassaprogrammid juba varem soetatud ja olemasolevale süsteemile sai lihtsalt liita ka ID-kaardi lugemise ning see läks kokku maksma umbes 500 eurot.
Samas kommenteeris Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov, et nad on Kaubamaja kontsernis küll arutanud ID-kaardi ja kliendikaardi ühendamise võimalust, aga jõudnud otsusele, et ID-kaardi ja partnerkaardi ühendamisest oleks mõlemal osapoolel rohkem kaotada kui võita.
Kuidas ühendada kliendikaart ID-kaardiga ning mis on selle plussid-miinused, loe
tänasest Äripäevast. Päevapileti võid
osta siit. 23. augustil toimub ka
Äripäeva seminar ID-kaardi kasutuselevõtust kliendikaardina.
Seotud lood
Prisma Peremarket alustab ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega klientidel on võimalik ostudelt koguda kuni 5% boonust.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.