Möödunud aastal Eestis registreeritud 753 uut Subarut tähistab hinnatud nelikveoliste sõidukite tootja jaoks läbi aegade parimat müügitulemust.
2008. aastast pärinev senine müügirekord (589 autot) ületati märkimisväärse 28%-ga. 2010. aastaga võrreldes kasvasid Subaru müüginumbrid läinud aastal aga lausa 53% võrra.
Subaru rekordiline müügitulemus on seda erakordsem, et märtsis Jaapanit tabanud maavärin ja sellele järgnenud tsunami põhjustasid autotootja jaoks tõsiseid tootmisraskusi. Subaru tehased looduskatastroofis suurt kahju küll ei kannatanud, kuid mitmed autotootjale allhanget teinud ettevõtet hävines täielikult. Seetõttu oli autode tootmine katastroofile järgnenud poolaasta vältel tõsiselt häiritud ning normaalne töörütm taastati alles oktoobris 2011.
Tähelepanuväärve on seegi, et Subaru suutis rekordtulemuse teha ajal kui Eesti autoturg on tippaegade tasemest endiselt väga kaugel. Läinud aastal Eestis müüdud 15 350 sõiduautot moodustab 2007. aastal registrisse kantud sõiduautode arvust vaid poole.
"Subaru käekäik nii Eestis kui ka mujal maailmas on koguturuga võrreldes viimastel aastatel järjekindlalt vastuvoolu liikunud. Majanduslikult rasketele oludele vaatamata on Subaru oma turuosa Eestis aina kasvatanud ning 2007. aasta 1,3% juurest on Subaru tänaseks jõudnud ligemale 5%-ni," ütles Ringo Rahumeel, Subaru Nordic AB Balti piirkonna juht.
Subaru on Eesti turul esindatud alates 1993. aastast ning tänaseks töötab Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis kokku viis Subaru esindust.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.