• 30.04.12, 12:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinnagarantii tõstis Prisma müüki enam kui neljandiku

Prisma Peremarketi müügid olid esimeses kvartalis 49 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 28%.
Ettevõtte tegevdirektori Janne Lihavaineni sõnul on Prisma jätkuva müügikasvu taga Hinnagarantii kampaania ning hindade langetamine.
„Kuigi meie kaupluste arv on jäänud samale tasemele oleme oma turuosa jõudsalt kasvatanud,“ sõnas Lihavainen. Ta peab müügikasvu põhjuseks Hinnagarantii kampaaniat, kus Prisma Peremarket jälgib 30 000 toote hinnataset Eesti jaeturul ja on seadnud eesmärgiks olla igapäevastes püsihindades Eesti kõige soodsama hinnatasemega kaubanduskett.
Prisma Peremarket on Eesti ainus suur jaekett, kes pole oma tegevuse ajal maksnud dividende Eestist väljapoole, vaid investeerinud varasemate aastate kasumi oma tegevuse arendamisse Eestis.
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Venemaa turul. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 1000 inimesele.  Ettevõttel on Eestis 7 kauplust ja üks restoranimaailm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele