Sisustuskaubamaja ON24 juhataja Astrid Bachmann kommenteeris kaubandus.ee teemaveebile, et veebipõhine müügitulu on aasta esimeses pooles kasvanud oodatust paremini ja teiselt poolaastalt oodatakse veelgi kiiremat kasvu.
Aasta esimese pooles kasvas müügitulu kõige kiiremini valdkonnas müük posti või interneti teel, vastas kaubandus.ee päringule Statistikaamet.
Bachmann ON24st märkis, et neil on tänavu esimesel poolaastal veebipõhine müügitulu kasvanud oodatust paremini. "Seega oleme arengusuundadega igati rahul," kommenteeris ta. Samas lisas, et Soome suuna müügitulu kasv võrrelduna Eesti suunaga on kasvanud tagasihoidlikumalt, aga kasv on jäänud planeeritud tasemele.
Bachmann lisas, et aasta teise poole ootused on kindlasti kõrgemad, sest üldjuhul moodustab teise poolaasta käive ON24 aastakäibest ca 57%. "Lõplikud käibenumbrid avaldame korra aastas aastaaruandes, mis on saadaval äriregistrist pärast üldkoosolekupoolset kinnitamist," märkis Bachmann.
Seotud lood
Sisustuskaubamaja On24.ee juht Peep Kuld ütles läinud nädalal toimunud IV Mööblitootjate Konverentsil, et On24 on Eesti ainus internetipõhine mööblimüüja, kes kasumit teenib.
Sisustuskaubamaja ON24.ee nõukogu liikme Peep Kulla sõnul ei ole Eesti e-kaubandus ajalooliselt väga arenenud ning on pigem järeljooksja.
Netikaubanduse arenguga kaasa minemast keeldumine on Äripäeva arvates üks mitmest põhjusest, miks Eesti vanimaid perefirmasid Hektor Light pankrotiga silmitsi seisab.
Aasta esimese pooles kasvas müügitulu kõige kiiremini valdkonnas müük posti või interneti teel, vastas kaubandus.ee päringule Statistikaamet.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.