• 28.08.12, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ON24: ootame veebimüügilt aasta lõpus kiiret kasvu

Sisustuskaubamaja ON24 juhataja Astrid Bachmann kommenteeris kaubandus.ee teemaveebile, et veebipõhine müügitulu on aasta esimeses pooles kasvanud oodatust paremini ja teiselt poolaastalt oodatakse veelgi kiiremat kasvu.
Aasta esimese pooles kasvas müügitulu kõige kiiremini valdkonnas müük posti või interneti teel, vastas kaubandus.ee päringule Statistikaamet.
Bachmann ON24st märkis, et neil on tänavu esimesel poolaastal veebipõhine müügitulu kasvanud oodatust paremini. "Seega oleme arengusuundadega igati rahul," kommenteeris ta. Samas lisas, et Soome suuna müügitulu kasv võrrelduna Eesti suunaga on kasvanud tagasihoidlikumalt, aga kasv on jäänud planeeritud tasemele.
Bachmann lisas, et aasta teise poole ootused on kindlasti kõrgemad, sest üldjuhul moodustab teise poolaasta käive ON24 aastakäibest ca 57%. "Lõplikud käibenumbrid avaldame korra aastas aastaaruandes, mis on saadaval äriregistrist pärast üldkoosolekupoolset kinnitamist," märkis Bachmann.

Seotud lood

Uudised
  • 15.10.13, 11:16
Peep Kuld: On24 on ainus kasumlik mööblimüüja internetis
Sisustuskaubamaja On24.ee juht Peep Kuld ütles läinud nädalal toimunud IV Mööblitootjate Konverentsil, et On24 on Eesti ainus internetipõhine mööblimüüja, kes kasumit teenib.
Uudised
  • 27.02.13, 11:43
ON24.ee: Eesti e-kaubandus on järeljooksja
Sisustuskaubamaja ON24.ee nõukogu liikme Peep Kulla sõnul ei ole Eesti e-kaubandus ajalooliselt väga arenenud ning on pigem järeljooksja.
Blogid
  • 28.08.12, 10:15
ÄP juhtkiri: netikaubanduse eiramine viis pankrotti
Netikaubanduse arenguga kaasa minemast keeldumine on Äripäeva arvates üks mitmest põhjusest, miks Eesti vanimaid perefirmasid Hektor Light pankrotiga silmitsi seisab.
Uudised
  • 24.08.12, 13:28
Posti või interneti teel müük tegi aasta algul rekordi
Aasta esimese pooles kasvas müügitulu kõige kiiremini valdkonnas müük posti või interneti teel, vastas kaubandus.ee päringule Statistikaamet.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele