Jaekaupluste juhtidele kaubanduskeskustes nõustamisteenust pakkuva Türgis tegutseva TDG Global Retail direktor Tony de Graafi ettekandest selgus, et Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel.
de Graaf võrdles rahvusvahelise kaubanduskeskuste nõukogu (ICSC) korraldatud kaubanduskinnisvara konverentsil 18. oktoobril Eesti, Läti, Leedu ja Türgi ning Venemaa näitajaid. de Graafi esitletud infograafikult selgub, et Türgi pealinna Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel. Võrrelge roosat laiku keset Türgit ja Eestit!
2012. aasta andmete põhjal on Eestis umbkaudu 400 ruutmeetrit kaubanduspinda (m2) 1000 elaniku kohta. Euroopa keskmine on 250 ruutmeetrit ja Venemaal on vastav näitaja 150.
de Graaf tõi ka välja viimased suuremad kaubanduskeskuste arendused Euroopas, Venemaal ja Türgis.
de Graafi soovitused, kuidas olla konkurentidest sammu võrra ees.
Tony de Graafi täismahus ettekandega ICSC konverenil saab tutvuda siin:
Seotud lood
Kaubandus.ee lugejad palusid uurida kaubanduse rendipindade teemat.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.