Kodu- ja sisustuskaupade keti JYSK Eesti järgmisel nädalal avatava Narva kaupluse 19 ametikoha täitmiseks laekus 200 inimese CV.
"See oli meie ettevõtte viimaste aastate üks suuremaid personalikonkursse," kommenteeris JYSK Eesti regioonijuht Kaidi Kase. Tema sõnul hakkas kandideerijate seas eelkõige silma suur haritud ja võimekate inimeste osakaal kogu Ida-Virumaalt.
"Valikuprotsessis saime meeldiva kogemuse ka keeleoskuse osas - tööle kandideerijate eesti keele oskuse tase oli märksa kõrgem, kui tihtilugu aegunud kuvandile toetudes arvatakse,” kommenteeris Kase.
Ida-Virumaa tööturuolukorda arvestades oli juht oma sõnul küll valmistunud suureks konkursiks, kuid kokkuvõttes ikkagi üllatas neid JYSKi Narva poodi teenindajateks kandideerinud inimeste enneolematult suur huvi ja hea tase. “Sobivate inimeste valimiseks korraldasime mitu vooru, näiteks viimases etapis vestlesime ligi 100 huvilisega. Sellises olukorras oli valiku tegemine üsna raske, kuid täna on kindel tunne alustada uues regioonis entusiastliku meeskonnaga," märkis Kase.
Eesti turul 10 aastat tegutsenud rahvusvaheline jaekett JYSK avab järgmisel nädalal Narvas kaupluse, mis 1837ruutmeetrise müügipinnaga saab olema suurim kodusisustust pakkuv kauplus Ida-Virumaal. Koos Narva poega annavad JYSKi kaheksa kauplust Eestis tööd 160 inimesele. Ettevõtte põhitegevuseks on madratsite, tekkide ja patjade, voodipesu, aia- ja kodumööbli ning muude kodukaupade müük.
Seotud lood
Ettevõtjad tunnevad riigiettevõtete survet töötajate palka tõsta. Sellest lähtuvalt ootab Kaubamaja töötajaid ettevõtte juhi Raul Puusepa sõnul ees palgatõus.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.