Fazer Eesti ASi juhina tänavu oktoobris tööd alustanud Helle Kirs-Toiger on otsustanud ettevõttest lahkuda alates 26. novembrist.
"Olen otsustanud lahkuda Fazer Eesti ASi juhi ametikohalt väga isiklikel põhjustel, kuid ma soovin Fazerile edu kõigis ettevõtmistes," ütles Kirs-Toiger ettevõtte pressiteates.
Fazer Eesti juhi kohuseid täidab uue juhi ametisse määramiseni Fazer Bakeries & Confectionery äriüksuse tegevjuht Gunita Kiesnere.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891.aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis valmistoidud, maiustused, pagari- ja kondiitritooted ning esindatud ollakse kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Rännumees, Dumle, Tutti Frutti, Marianne ja Xylimax.
Eestis on Fazer tööandjaks 740 inimesele.
Helle Kirs-Toiger juhtis kuni tänavu kevadeni Statoili jaemüügifirmat Eestis. "Minu edasine plaan on pikemalt puhata ja tegeleda enesetäiendamisega," ütles ta kevadel pärast 17aastast karjääri Statoilist lahkudes. Juhikohal oli ta kütusefirmas seitse aastat.
Seotud lood
Viimastel aastatel on leiva-saia turg Eestis olnud mahtudelt languses, kuid rahaliselt stabiilne, ütles Leiburi juht Asso Lankots.
Uut juhti otsiva ASi Fazer Eesti viimaste aastate tulemused pole kuigi head, ent uue strateegia abil loodetakse majandusseisu parandada.
ID-kaardi rakendamine kliendikaardina sobib kohalikele ettevõtetele ning väikekaupmeestele, samas kui rahvusvahelised kontsernid ja monopoolseted ettevõtted sellest kasu ei saa, rääkis Eesti Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo tänasel Äripäeva seminaril „Kuidas näpujälg ja ID-kaart edendavad kaubandust?“.
Fazer Eesti uue tegevjuhina asub 4. oktoobrist tööle Helle Kirs-Toiger, kes kevadeni juhtis Statoili jaemüügifirmat Eestis.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.