City Motorsi juhatuse liige Henrik Raave rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et 2013. aastal hakkavad automüügiga tegelevad ettevõtted looma lojaalsusprogramme.
Hetkel on vähestel automüügiettevõtetel kasutusel lojaalsusprogrammid. Turunduskonverentsil läi viidud väikese küsitluse põhjal suutsid osalejad nimetada Inchcape Motors Estoniat, Amserv Eestit ja City Motorsit, kelle lojaalsusprogrammidega nad on kokku puutunud. Antud programmide raames pakutakse enamasti klientidele allahindlust saadud teenustelt ja soetatud toodetelt.
City Motorsi juhatuse liige Henrik Raave rääkis, et lojaalsus on väga madal ja kliendid ei pöördu pärast liisingperioodi lõppu samasse autosalongi tagasi. Hetkel on antud teema väga aktuaalne, sest buumiajal ostetud autode liisingperiood hakkab lõppema ning kliendid hakkavad otsustama, kust autosalongist uus auto osta. Enamjaolt on klientide suhe salongiga negatiivne, sest pidevalt peab raha välja käima: hooldused, remondid, garantiilõpp jms. Enamasti tullakse autosalongi siis kui on mure ja sellega soeses peab klient ka raha välja käima ning seetõttu on klientide lojaalsust väga raske ka luua.
City Motorst pakub kuld ja hõbe tasemel paiknevatele klientidele kontserte ning tuleval aastal on plaanis ka teateri elamust pakkuda autosalongis. Antud ettevõtmiste peamine eesmärk on kliendile positiivset emotsiooni tekitada ning nende lojaalsust autoettevõttega kinnistada.
Seotud lood
Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et tuleval aastal tahetakse enda kaardi tähtsust suurendada.
Nielsen Shopper Trens 2012 EE uuringust selgub, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.