• 06.12.12, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Automüügi sektori uus trend: lojaalsusprogramm

City Motorsi juhatuse liige Henrik Raave rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et 2013. aastal hakkavad automüügiga tegelevad ettevõtted looma lojaalsusprogramme.
Hetkel on vähestel automüügiettevõtetel kasutusel lojaalsusprogrammid. Turunduskonverentsil läi viidud väikese küsitluse põhjal suutsid osalejad nimetada Inchcape Motors Estoniat, Amserv Eestit ja City Motorsit, kelle lojaalsusprogrammidega nad on kokku puutunud. Antud programmide raames pakutakse enamasti klientidele allahindlust saadud teenustelt ja soetatud toodetelt.
City Motorsi juhatuse liige Henrik Raave rääkis, et lojaalsus on väga madal ja kliendid ei pöördu pärast liisingperioodi lõppu samasse autosalongi tagasi. Hetkel on antud teema väga aktuaalne, sest buumiajal ostetud autode liisingperiood hakkab lõppema ning kliendid hakkavad otsustama, kust autosalongist uus auto osta. Enamjaolt on klientide suhe salongiga negatiivne, sest pidevalt peab raha välja käima: hooldused, remondid, garantiilõpp jms. Enamasti tullakse autosalongi siis kui on mure ja sellega soeses peab klient ka raha välja käima ning seetõttu on klientide lojaalsust väga raske ka luua.
City Motorst pakub kuld ja hõbe tasemel paiknevatele klientidele kontserte ning tuleval aastal on plaanis ka teateri elamust pakkuda autosalongis. Antud ettevõtmiste peamine eesmärk on kliendile positiivset emotsiooni tekitada ning nende lojaalsust autoettevõttega kinnistada.

Seotud lood

Uudised
  • 06.12.12, 14:07
Maxima: 2013 on kliendikaardi aasta
Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et tuleval aastal tahetakse enda kaardi tähtsust suurendada.
Uudised
  • 06.12.12, 15:16
Uuring: 79% inimestest plaanib enda oste
Nielsen Shopper Trens 2012 EE uuringust selgub, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele