Nielsen Shopper Trens 2012 EE uuringust selgub, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima.
Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe tutvustas turunduskonverentsil Wazzap? Nielsen Shopper Trends 2012 EE uuringu tulemusi, kus selgus, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima, kuid reaalselt poes läheb ostukorvi ka palju muudki.
Nielseni uuringu põhjal teavad 52% inimestest vähem hindu peast, kuid tajuvad toodete kallinemist. Kõige vähem hinnamuutusi märkavad hüpermarketite kliendid. Lisaks sellele ostetakse ka vähem kampaaniakaupu, kuid 29% vastajatest ostavad kampaaniakaupu sellisel juhul kui tegemist on tuntud brändiga. Kaupluste omabrände on hakanud ostma 21% vastajatest.
Klientide lojaalsus on erinevate toidupoe jaekettide suhtes suhteliselt madal. Tavaliselt külastab klient 3-4 erinevat toidukauplust iga nädal. Peamine argument ostukoha valikul on kaupluse hea asukoht, piisavalt lai kaubavalik ning kvaliteedi ja hinna suhe. Kliendid eelistavad kõige enam oste sooritada supermarketist, sest sealt leiab kõike parasjagu.
Seotud lood
Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et tuleval aastal tahetakse enda kaardi tähtsust suurendada.
City Motorsi juhatuse liige Henrik Raave rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et 2013. aastal hakkavad automüügiga tegelevad ettevõtted looma lojaalsusprogramme.
Eesti Posti infologistika divisjoni juht Toomas Türk andis ülevaate klientide ootustest ja otseposti võimalusest 5. detsembril Turunduskonverentsil Wazzap?
TNS Emori igakuises põhitoiduainete ostukorvi uuringu kohaselt kallines toidukorv aastaga 5,9%.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.