• 06.12.12, 15:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: 79% inimestest plaanib enda oste

Nielsen Shopper Trens 2012 EE uuringust selgub, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima.
Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe tutvustas turunduskonverentsil Wazzap? Nielsen Shopper Trends 2012 EE uuringu tulemusi, kus  selgus, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima, kuid reaalselt poes läheb ostukorvi ka palju muudki.
Nielseni  uuringu põhjal teavad 52% inimestest vähem hindu peast, kuid tajuvad toodete kallinemist. Kõige vähem hinnamuutusi märkavad hüpermarketite kliendid. Lisaks sellele ostetakse ka vähem kampaaniakaupu, kuid 29% vastajatest ostavad kampaaniakaupu sellisel juhul kui tegemist on tuntud brändiga. Kaupluste omabrände on hakanud ostma 21% vastajatest.
Klientide lojaalsus on erinevate toidupoe jaekettide suhtes suhteliselt madal. Tavaliselt  külastab klient 3-4 erinevat toidukauplust iga nädal. Peamine argument ostukoha valikul on kaupluse hea asukoht, piisavalt lai kaubavalik ning kvaliteedi ja hinna suhe. Kliendid eelistavad kõige enam oste sooritada supermarketist, sest sealt leiab kõike parasjagu.

Seotud lood

Uudised
  • 06.12.12, 14:07
Maxima: 2013 on kliendikaardi aasta
Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et tuleval aastal tahetakse enda kaardi tähtsust suurendada.
Uudised
  • 06.12.12, 13:14
Automüügi sektori uus trend: lojaalsusprogramm
City Motorsi juhatuse liige Henrik Raave rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et 2013. aastal hakkavad automüügiga tegelevad ettevõtted looma lojaalsusprogramme.
Uudised
  • 05.12.12, 11:13
Kliendid ootavad kaubanduse otsepostitusi
Eesti Posti infologistika divisjoni juht Toomas Türk andis ülevaate klientide ootustest ja otseposti võimalusest 5. detsembril Turunduskonverentsil Wazzap?
Uudised
  • 10.12.12, 15:57
Põhitoiduainete ostukorv kallines 5,9%
TNS Emori igakuises põhitoiduainete ostukorvi uuringu kohaselt kallines toidukorv aastaga 5,9%.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele