Kolmapäeval avati Sauel Rimi supermarket, mis ehitati ümber endisest Säästumarketist.
Rimi Eesti tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul pakub vastavatud Rimi kauplus tarbijatele märksa suuremat kaubavalikut kui senini samal aadressil asunud Säästumarket. „Kindlasti on suurenenud värske puu-ja köögivilja valik,“ lisas Lorentzson. Supermarketisse rajati ka pagarilett, nii on klientidel võimalik soetada Rimi pagarite värskeid tooteid.
Rimi Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Bats kommenteerib, et otsuse Juhkentali, Vikerlase ja Saue poodide formaadi muutmiseks tegid sisuliselt meie püsikliendid, kelle vajadusi ja ootusi kõikides piirkondades jälgime. Teisisõnu, neis asukohtades soovisid tarbijad suuremat kaubavalikut. „Otsus mõne Säästumarketi ümbermuutmisest Rimiks on asukohapõhine. Meil ei ole täna otsuseid veel mõne Säästumarketi ümberehitamise kohta. Loomulikult, seda ei saa uuel aastal välistada,“ lisas Bats.
Küsimusele, et kas Säästumarketid hakkavad hääbuma ning klient ei soovi enam soodsat hinda vaid suurt ja kvaliteetset kaubavalikut vastas Katrin Bats , et Säästumarket on Eesti kaubandusturu hinnaliider. Seda kinnitavad Õhtulehe poolt regulaarselt läbiviidavad ostukorvi hinnavõrdlused, kus Säästumarket on alati esikolmikus ja viimase kahe aasta jooksul läbiviidud kümnest hinnavõrdlusest, kuulub just Säästumarketile kõige rohkem esikohti. Pole kahtlust, et paljudes Eesti piirkondades on odavkaupluse olemasolu väga oluline. Eesti tarbija on hinnatundlik, kuid eelkõige otsib ja hindab tarbija head hinna-kvaliteedi suhet ning meeldivat ostukeskkonda. Seetõttu oleme püsivalt värskendanud ja uuendanud Säästumarketite interjööri, et pakkuda tarbijatele meeldivat ja mugavat ostukeskkonda.
„Hetkel võib öelda, et Juhkentali ja Vikerlase kaupluse puhul tegime õiged otsused – tarbijad on rahul ning klientide arv ümberehitatud kauplustes on kasvanud,“ ütles Bats.
Rimi Saue supermarketis saab tööd 15 inimest, kellest 9 töötasid varem Säästumarketis ja kaupluse pindala on veidi väiksem kui 600 ruutmeetrit.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.