Sportland International Group (SIG) konsolideeritud müügikäive kasvas 2012. aastal 14 protsendi võrra, moodustades 61 miljonit eurot. Ettevõtte oli mullu kasumis.
Sportlandi müük Eestis kasvas 2012. aastal 20 protsendi võrra, moodustades 25 miljonit eurot, teatas ettevõte.
2011. aastal teenis ettevõte 52,7 mln eurose käibe juures 53 000 eurot kahjumit. Kasumit teenis Sportland viimati 2005. aastal.
SIG juhatuse liige Anti Kalle ütles, et ettevõtte brändikorvi on lisandunud viimasel paaril aastal oluliselt uusi kaubamärke, mis on aidanud võita uusi kliente.
Kokku külastas möödunud aastal Sportlandi poode 16 miljonit inimest, kes sooritasid 1,5 miljonit ostu.
SIG juhatuse liige Are Altraja sõnul avati või renoveeriti kõigis kolme riigis Sportlandi esinduskauplused. “Usume, et Viru poe kontseptsiooniga oleme loonud spordi ja vabaaja kaupade pakkumise osas uue kvaliteedi taseme kogu turu jaoks.”
Altraja sõnul oli suurepärane koostöö ka Linstow grupiga Alfa keskuses Riias, kus augustis avati ligi 1700 m2 kauplus läbi kahe korruse. Leedus renoveeriti sügisel Vilnius Akropolise pood.
Sportland International Group annab Eestis, Lätis ja Leedus tööd ligi 1000 inimesele.
Sportlandi Grupil on Eestis, Lätis ja Leedus 80 kauplust kokku ligi 40 000 ruutmeetril.
Seotud lood
Sportlandi rajajad Anti Kalle ja Are Altraja ostavad kaubamärgi Nike maaletooja AS Jalajälg.
Sportlandi rajaja Are Altraja ei soovinud kommenteerida, miks nad otsustasid äripartneriga osta tagasi kaubamärgi Nike maaletooja ASi Jalajälg.
Suurbritannia juhtiv spordikaupade müüja Sports Direct teatas täna kokkuleppe sõlmimisest 60% enamusosaluse omandamiseks Sportland International Groupis.