Suurbritannia juhtiv spordikaupade müüja Sports Direct teatas täna kokkuleppe sõlmimisest 60% enamusosaluse omandamiseks Sportland International Groupis.
Sportland International Groupi kaasasutaja Are Altraja ütleb, et Sportland on juhtiv spordikaupade jaemüüja ja maailma spordibrändide turundaja ning on ennast positsioneerinud nn "premium-klassi" jaeketiks.
Sportlandi kauplused asuvad Baltimaade suurtes kaubanduskeskustes ja omab häid suhteid juhtivate kaubamärkidega. "Sports Directi kogemuse ja finantstoega saame oma tootevalikut edasi laiendada, tuua sisse rohkem innovatsiooni ning tugevdada oma positsiooni Baltikumis," kinnitab Altraja.
“See strateegiline investeering kiirelt kasvavas Balti regioonis tähistab meie varasemalt välja kuulutatud Euroopa laienemisplaanide jätku," kommenteeris Sports Direct Internationali tegevjuht Dave Forsey. Lisades, et neil on hea meel koos töötada tugevate kohalike parneritega ning usume nende võimekusse kasvatada äri selles regioonis.
Tehing jõustub pärast kinnituse saamist kohalikelt konkurentsiametitelt.
Sports Direct avaldab auditeerimata majandustulemused 18. juulil 2013.
Sportland International Group opereerib Sportlandi, Sportland Outleti, Timberlandi, O’Neilli, Nike ja Nike Outleti kauplustekette Eestis, Lätis ja Leedus.
2012. aastal oli Sportland International Groupi müügitulu 61,6 miljonit eurot, grupile kuulus 80 poodi netomüügipinnaga 39 000 ruutmeetrit.
1995. aastal hulgikaubandusärist alguse saanud Sportland International Group on kasvanud Baltikumi juhtivaks spordi- ja vabaajakaupade müüjaks ning turustajaks. Sportland International Groupi kuulub ka AS Jalajälg, mis on Nike toodete ametlik maaletooja Baltikumis.
2012. aastal oli ettevõtte käive 61 miljonit eurot ja jõudes peale 2005. aastat taas kasumisse.
Sports Direct on nii müügitulu kui ka kasumi poolest Suurbritannia juhtiv spordikaupade müüja, grupile kuulub ligi 400 poodi kogu Suurbritannias.
Seotud lood
Sportlandi ostja Sports Direct teatas majandusaasta kolmanda kvartali kogukäibeks 800 miljonit eurot. Spordikaupade jaemüüja on kindel, et saavutab enda majandusaasta eesmärgid.
Sportlandi rajajad Anti Kalle ja Are Altraja ostavad kaubamärgi Nike maaletooja AS Jalajälg.
Sportlandi rajaja Are Altraja ei soovinud kommenteerida, miks nad otsustasid äripartneriga osta tagasi kaubamärgi Nike maaletooja ASi Jalajälg.
Oriel Securities analüütik Jonathan Pritchard märkis tänast Sports Direct Internationali tehingut kommenteerides, et Sportlandi kasumlikkus peaks pärast ühinemist paranema.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.