Tallinnas on potentsiaalseid kauplusekülastajaid rohkem, aga siin on ka rohkem kauplejaid ja see tasakaalustab külastatavuse suuremat potentsiaali, ütles ASi Rautakesko tegevjuht Alo Ivask.
„Kõikidel meie konkurentidel on Tallinnas samuti pood ja poodide hulk natuke hajutab kliendivoogu erinevate kaupluste vahel,“ lisas Ivask.
Rautakeskol on üle Eesti 8 K-Rauta kaubamärgi all tegutsevat kauplust: kaks Tallinnas, üks Tartus, Pärnus, Võrus, Valgas, Rakveres ja Kuressaares.
Ivask möönis, et kui vaadata keskmist ostu, siis kipub see Tallinnas olema ikkagi suurem kui mujal regioonis. „Keskmise ostu vahe meie poodides võib olla isegi kuni paarikümmend protsenti,“ täpsustas ta.
Ivaski sõnul ei ole nende Tallinna kauplused võrreldavad kauplustega maakonnakeskustes. „Tallinna kauplused on suuremad ja neis on sortiment laiem,“ rääkis Ivask. „Oleme oma kaupluste kontseptsiooni kohandanud vastavalt iga piirkonna ostujõule ja potentsiaalsele klientide arvule. Ja ehkki on meil näiteks Valgas kohapeal sortiment väiksem, pakume kliendile võimalust kaup kohapeale tellida. See võtab küll mingi aja, aga see on kohalikule kliendile mugavam – ta ei pea kauba järele Tallinna poodi sõitma.“
Äripäev küsis täna ettevõtjailt, kuidas neid mõjutab rikkuse koondumine Tallinna. Küsimuse ajendiks on Äripäeva esmaspäevane kaanelugu, mis näitab Eurostati andmetele toetudes, et tallinlane on juba peaaegu sama rikas kui keskmine soomlane.
Seotud lood
Kui kuu alguses ja lõpus pole maainimestel raha, siis Tallinnas tunneb seda vähe, ütles OG Elektra nõukogu esimees Oleg Gross.
Nii nagu ka eelmisel aastal oli Bauhofi kasv üle jaekaubanduse üldise kasvu, on ka see aasta hästi alanud, tunnistas ASi Bauhof Group turundusdirektor Britte Maidra.
Rautakesko tegevdirektori Alo Ivaski sõnul muutub lisateenuste pakkumine järjest tähtsamaks, sest inimestele on ajafaktor üha olulisem kriteerium.