Aprilli lõpus alustasid Valga, Tartu, Võru, Pärnu ja Narva Maxima kaubanduskeskustes tööd lihatöötlemistsehhid, kuhu investeeriti üle 90 000 euro ja loodi 30 uut töökohta.
Igas tsehhis asus tööle 6 lihatöötlejat, kes läbisid väljaõppe ja omandasid kogemusi Balti parimate lihameistrite käe all. Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaidi sõnul valmistatakse igapäevaselt neis tsehhides üle 90 erineva nimetusega pooltoote, mille tooraineks on suures osas eestimaine kvaliteetne liha.
„Tsehhides valmivad nii hakkliha- ja grilltooted kui lambakarreed ning veisesteigid,” lisas Erilaid. „Suur osa toodetest valmib spetsiaalselt lihatsehhi jaoks vastavalt Eesti tarbija maitse-eelistustustele koostatud retseptide põhjal. Igakuiselt toodavad uued tsehhid üle 50 tonni lihatooteid.”
Jaekaubanduskontserni Maxima Grupp kuulub 500 kaubanduskeskust MAXIMA X, MAXIMA XX ja MAXIMA XXX, ALDIK, T-MARKET ja T-MARKET EXPRESS. Neist 226 asub Leedus, 141 Lätis, 70 Eestis, 21 Poolas ja 42 Bulgaarias. Kontsernil on kokku üle 29 500 töötaja.
Seotud lood
2012. aastal kasvas Maxima käive Eestis võrreldes 2011. aastaga 15,4 protsenti 336 miljoni euroni. Jaekett avas seitse uut kauplust ja lõi ligi 700 uut töökohta.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.