Ülipopi mängu Angry Birds loonud Soome firma Rovio Entertainment eeldab, et üle poole tulevasest müügist saadakse tarbetoodetelt nagu rõivad.
Soome ettevõttes moodustasid tarbekaubad 45% mullusest 199 mln dollarilisest müügist. See osakaal peaks kasvama, kuna Rovio müüb mängukangelaste piltidega T-särke ja mänguasju, ütles ettevõtte turundusdirektor Peter Vesterbacka täna Pekingis üleilmsel mobiilse interneti konverentsil, vahendab Bloomberg.
2003. aastal Rovios loodud ettevõte ei peatu vaid rõivastel, vaid laiendab videoteenuseid ning loob teemapargid Soomes, Hiinas ja Suurbritannias. Angry Birdsi on alla laaditud 1,7 miljardit korda ning see käib kaasas nutitelefonide ja tahvelarvutite võidukäiguga.
"Meil on läinud allalaadimistega ja tarbijate aktiivsusega hästi, kuid me ei ole mängukompanii," ütles Vesterbacka. Ettevõte plaanib lähitulevikus teemaparke kõikjal Hiinas, andmata praegu detailsemat infot.
Rovio ostis kaks aastat tagasi animatsioonistuudio ning on ehitanud selle Põhja-Euroopa suurimaks. Stuudio loob kuni kolmeminutilisi klippe ning neid videosid on laaditud alla esimese kuue nädalaga 150 miljonit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.