Bauhofi turundusdirektori Britte Maidra sõnul on raadioreklaam neile oluline ja stabiilse osakaaluga.
"Üritame labasusi vältida, küll aga olla originaalsed. Mis meid eristab – me müüme praktilisi asju. Inimesed, kes kipsplaati ostavad, on lihtsad inimesed. Nad ei taha kuiva teksti. Oleme võtnud endale huumorimeelega müügikeele," rääkis Maidra Best Practice'i seminaril
"Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".
Maidra sõnul on raadioreklaam protsentuaalselt läbi aastate suhteliselt stabiilse osakaaluga, kasv ja langus võrreldes eelmiste perioodidega kõigub aga tublisti ning peegeldab aastate lõike üldist meedia- ja majanduseseisu.
Samas on raadio osakaal võrreldes kogu meediaturuga ehitusmaterjalide kaupluste kategoorias tunduvalt suurem – kuid ka kõikumine aastate lõikes on suurem. "Muutused võrreldes eelmiste perioodidega peegeldavad majanduse üldseisu pigem "tagurpidi"," märkis Maidra.
Eriti oluline on raadioreklaam Bauhofi jaoks aiahooaja alguses. Samuti jälgitakse väga pingeliselt konkurentide tegevusi. "Kui konkurent on intensiivselt Kuku raadios, siis peame meiegi seal olema," kinnitas Maidra. Ta lisas, et ettevõte teeb kampaaniat 365 päeva aastas.
Bauhofi turundusdirektori saadud õppetunnid ja soovitused on järgmised:
• Hoia sama keelt kõigis kanalites, sh raadios.
• Ära kasuta "raadioreklaami" hääli.
• Kirjelda toodet – asenda pilt sõnadega.
• Ühes klipis kasutatavad tooted peavad olema omavahel seotud.
• Ära kasuta negatiivseid tundeid, assotsiatsioone, tekitada võivaid olukordi, hääli.
• Ratsionaalsed ostud, emotsionaalsed otsused.
• Eristu!
Best Practice'i seminaril
"Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?" rääkisid ettevõtted raadioreklaami parimatest praktikatest.
Seotud lood
“Mullused tarbijate säästusummad olid Bauhofi ajaloo suurimad,” sõnas Bauhof Group ASi tegevdirektor Mart Vau, lisades, et kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näevad nad lähiaastail kasvuvõimalusi.
Eesti suuremaid ehituskaupade müüjaid Bauhof saneerib jõuliselt Leedus laiendatud äri. Leetu investeeritud ligi 20 mln eurot kandis Bauhof maha.
Veho Eesti ASi turundusjuhi Karin Eegi sõnul on raadioreklaam efektiivne – raadiokuulaja veedab veebilehel märgatavamalt kauem aega.
Telereklaami ostmine on põrgulikult kallis, ütles ETK turundusdirektor Andres Lember Best Practice'i seminaril.