Veho Eesti ASi turundusjuhi Karin Eegi sõnul on raadioreklaam efektiivne – raadiokuulaja veedab veebilehel märgatavamalt kauem aega.
Raadio ja internet on Eegi sõnul meediamiksis kõige suurema osakaaluga – seda eriti hinnakirjades. Raadio osakaal meediaeelarves jääb 30 ja 40 protsendi vahele, sõltudes konkreetsest sõnumist, rääkis ta Best Practice'i seminaril
"Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".
"Autosalongi tuleb inimene, kes on teinud mingi eeltöö. Ja eeltöö teeb inimene veebis. Raadioga saame aga suunata inimese veebi," kirjeldas Eek. "Oleme teinud ka analüüsi. Google analyticsi abil selgus, et 2013. aasta esimesel viiel kuul tuli raadiokuulaja veebilehele konkreetse eesmärgiga, veedab oluliselt kauem aega kui inimene, kes satub sinna veebibänneri alusel."
Keskmiselt vaatab raadiolkuulaja läbi seitse veebilehte – ligi kaks korda keskmisest enam. Korduvaid külastusi on 60 protsenti võrrelduna tavalise 40 protsendiga.
Samuti oleme alustanud sageli kampaaniat just raadiosõnumiga, lisas Veho Eesti turundusjuht.
Best Practice'i seminaril
"Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?" rääkisid ettevõtted raadioreklaami parimatest praktikatest.
Seotud lood
Telereklaami ostmine on põrgulikult kallis, ütles ETK turundusdirektor Andres Lember Best Practice'i seminaril.
Bauhofi turundusdirektori Britte Maidra sõnul on raadioreklaam neile oluline ja stabiilse osakaaluga.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.