Telereklaami ostmine on põrgulikult kallis, ütles ETK turundusdirektor Andres Lember Best Practice'i seminaril.
Võrreldes teiste jaekettidega on ETK kulutused Lemberi sõnul raadioreklaamile tunduvalt suuremad. "Ma tean, et see võib olla vanamoeline või vastuvoolu ujumine. Aga kindlasti ei ole see läbi mõtlemata," sõnas Lember. "Me ei taha parandada töötavat asja."
Tõestuseks sellele, et strateegia töötab, on Lemberi sõnul turuliidri staatus jaekettide hulgas. "Samal ajal hõivame jaekettide pingereas meediakulutuste osas tagasihoidliku neljanda koha," kinnitas Lember. "Toimetame väga efektiivselt."
Raadioreklaamil on selles Lemberi sõnul kindel roll. "Meie jaoks on oluline kuluefektiivsus – võrreldes teiste meediumitega on võimalik raadioreklaami sagedust kõige odavamalt osta. Ja selles pole midagi piinlikku, et tahame rahaga säästlikult ringi käia," sõnas Lember. "Tele on põrgulikult kallis."
Lember tõi raadio efektiivsuse kohta ka näite: "ühe müügitegevuse toetuseks oli vaid raadio ja ei midagi muud. Lihavõttepühade ajal toodi eelmise aasta munadekriisi ennetamiseks poodi hulgaliselt mune. Kui munad kätte saadi, siis lasid jaeketid hindu üksteise võidu alla, munademäed ei kahanenud. ETK pidi võtma ette kiire viisi, kuidas seda vähendada. Selleks oli raadio. Kaks päeva meediatuge ja munad müüdi ära".
Best Practice'i seminaril
"Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?" rääkisid ettevõtted raadioreklaami parimatest praktikatest.
Seotud lood
Veho Eesti ASi turundusjuhi Karin Eegi sõnul on raadioreklaam efektiivne – raadiokuulaja veedab veebilehel märgatavamalt kauem aega.
Bauhofi turundusdirektori Britte Maidra sõnul on raadioreklaam neile oluline ja stabiilse osakaaluga.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.