Post24 pakiautomaatides pakkide hoiuaeg on lühike ja suur osa pakkidest võetakse välja sama päeva jooksul, rääkis Eesti Posti Baltikumi logistikateenuste müügijuht Marita Mägi.
Mägi sõnul haakub nende pakiautomaatide kontseptsioon väga hästi e-kaubandusega, sest seeläbi on kliendil võimalik vabadus valida aeg ja koht, millal ostu sooritada ja kus-kuna seda kätte saada.
Pakiautomaate tasub kasutada seetõttu, et klient võtab sealt kauba suhteliselt kiiresti välja. „Saadetise kapis hoiuaeg on keskmiselt 1-2 päeva,“ kinnitas Mägi. Läbi pakiautomaadi saab klient pakid kiiresti, mugavalt ja mõistliku hinnaga kätte.
„Kui soovid, et pakid jõuaksid kindlasti kauba tellijani samal päeval, siis peab kauba tellija olema valmis selle eest ka kõrgemat hinda maksma. Täna on eesti e-kaubanduse tarbija ootus eelkõige soodsale transpordihinnale,“ kommenteeris Mägi selle kohta, et miks Eestis ei suudeta e-kaubanduses pakke klientidele kiiresti kätte toimetada.
Kaubanduse klubis tõi Mägi välja ka Venemaa turu, mis peaks olema väga huvipakkuvaks turuks. Hetkel on seal e-kaubanduse käive 7500 miljonit eurot. „Võrdluseks kõrvale, siis kogu Baltikumi e-kaubanduse maht on umbes 500 miljonit eurot, siis sellest on väga selgelt näha, miks Venemaa on nii atraktiivne,“ sõnas Mägi.
Eestist läheb Venemaa suunal läheb kaubaks põhiliselt luksuskaubad.
Seotud lood
Elioni e-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu tutvustas, Elion e-kaupluse ja tavakaupluse sünergiat ja tulemusi ning tutvustas tuleviku uuendusi e-kaubanduse valdkonnas.
Saksamaa e-poodidest tellitud saadetiste arv on viimasel paaril aastal kahekordistunud ning seoses sellega on Saksa Post DHL ja Eesti Posti koostöö arenenud uuele tasemele.
Elioni E-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu rääkis, et lähitulevikus hakkab e-kaubandus muutuma innovaatilisemaks ja klientide ostusooritus mugavamaks.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.