Kui ettevõte on otsustanud koristusteenust osta, siis SOL Eesti teenindusosakonna arenduse juhi Armin Alti sõnul tasub valida oma ala tegija.
“Samuti tasub vaadata, millised on ettevõtte kliendid ja kliendisuhte kestvus - see räägib nii mõndagi,” märkis Alt Kaubandus.ee halduskulude seminaril.
Oluline on Alti sõnul, et koristusfirma töötajad oleksid motiveeritud ja pühendunud - kas kvaliteedijuhtimis- ja koolitussüsteem toimib, kas seda rakendatakse ning milline on ettevõtte suhtumine ja millised on väärtused.
“Tasub vaadata ka seda, et ettevõttel võlgenvusi poleks,” lisas Alt.
Seotud lood
Topsec turvateenused juhataja Tannar Tiitsari sõnul on turvateenustes suurenemas sisevarguste hulk ning neile tuleb rohkem tähelepanu pöörata.
SOL Eesti teenindusosakonna arenduse juhi Armin Alti sõnul on suur surve puhastusteenindajate palkade kasvule.
Büroomaailma tehnika- ja haldusdirektori Tõnu Toomi sõnul eelistaksid nad enda ettevõttes koristajatena kasutada oma inimesi, kes lisa teenivad. Paraku neid ei leidu ja tuleb leppida koristusfirmaga, kelle töötajatel on sageli alkoholiga probleeme.
Lihtne viis kulusid kokku hoida on Ragn Sellsi ärikliendi konsultandi Annemari Juhe sõnul papp kodus eraldi sorteerida.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.