Klick Eesti juht Marko Kalve tõdes, et palgakulu on ilmselt see, mis järgmise aasta eelarves kasvab kõige rohkem.
Läheneb aeg, mil ettevõtted hakkavad koostama järgmise aasta eelarveid. Kalve märkis, et nende eelarve tuleb väikse kasvuga ja sarnane sellele aastale. "Vara on veel mõelda, sest asjad maailmas muutuvad päris kiiresti. Seda nii partnerriikides, naaberriikides ja ka mujal," sõnas ta.
Eelarve koostamisega tegeleb Klick Eesti septembris - oktoobris.
Järgmisel aastal kulud kasvavad, eelkõige palgakulud. "Raske öelda, kui palju. Palgakulu on ilmselt üks olulisemaid," lausus Kalve. "Üldine turuolukord tingib palgataseme ja sellest tuleb lähtuda. Kui olukord on selline, et turul makstakse rohkem, siis peame meie ka."
Kuidas teevad järgmise aasta äriplaani Eesti tipptegijad, sellest kuuleb Äripäeva aasta tippsündmusel, majanduskonverentsil Äriplaan 2014. Osalejaid on registreerunud juba ligi viissada. Registreeri end konverentsile
siit.Seotud lood
Digikaupade müüja Klick Eesti on Äripäevale teadaolevalt müügis. Konkurendid möönavad, et müügiks on hea aeg ning sarnase mustriga on suuromanikud Armin Kõomägi, Indrek Prants ja Sven Mansberg varemgi äri ajanud.
Arvutikaupade müügiga tegeleva ASi Ordi juhi Sulev Sisaski sõnul peavad järgmisel aastal nende tulud kasvama kaks korda.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.