Põhjamaade ja Baltikumi kaubanduskeskuste operaatori Citycon tegevjuht Marcel Kokkeel helistas ettevõtte 25. aastapäeva puhul Nasdaqi börsikella New Yorgis.
Citycon on Nasdaqile väga tänulikud, et saavad koos tähistada Cityconi 25. aastapäeva nii väärika sündmusega nagu New Yorgi börsipäeva avamise kella helistamine. "Põhjamaad on üks kõige paremini hoitud saladusi nii jaemüüjate kui ka investorite jaoks: tugevad stabiilsed turud, 25 miljonit tarbijat ning jätkuv linnastumise trend. Olukorras, kus näeme julgustavaid numbreid nii jätkuva majanduskasvu kui linnastumise alal, on absoluutselt igal brändil märkimisväärne potentsiaal selles piirkonnas ettevõtte globaalset tuntust laiendada,” lausus Marcel Kokkeel eelmisel nädalal Nasdaqi börsi külastades.
Kokkeel rääkis, et Citycon on taotluslikult rajanud oma kaubanduskeskused linnadesse või linnalähedastesse piirkondadesse ehk sinna, kus kliendid elavad ja töötavad ning sinna on lihtne ühistranspordiga saada.
1988. aastal Soome kontoripindade investorina alustanud Citycon on tänaseks kasvanud suureks kaubanduskeskuste haldajaks Soomes ja Eestis ning suuruselt teiseks Rootsis, omades kokku 38 ostukeskust ja 35 muud tüüpi jaemüügipinda Põhjamaades ja Baltikumis.
Citycon Oyj (NASDAQ OMX: CTY1S) hallatava vara koguväärtus on ligikaudu 3,2 miljardit eurot, ettevõtte turukapitalisatsioon on enam kui miljard eurot.
Seotud lood
Kaubanduskeskusi opereeriva rahvusvahelise ettevõtte Citycon juht Marcel Kokkeel soovib tuua rohkem kaubamärke Soome Eesti kaudu.
Citycon investeerib kahe uue suurüürniku tulekul oma Eesti kaubanduspindadesse tänavu teisel poolaastal 8,6 miljonit eurot.
Eesti üks suurimad ärikinnisvarainvestoreid Citycon märgib oma 2012. aasta aruandes, et kaubanduspidade osas aktiivseks muutunud turg on viinud Eesti jaekaubanduspindade renditootluse vähem kui kaheksa protsendini aastas.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.