Möödunud nädalal alustas sadama Prisma Express kaupluses kaupade ettetellimise teenuse pilootprojekt, kus kaup komplekteeritakse kliendile sobivaks ajaks kokku.
Prisma Peremarketi turundusjuht Silver Säga rääkis, et nad on juba mõnda aega saanud klientidelt tagasisidet, et nad võiksid pakkuda toodete komplekteerimise teenust.
„Alates eelmise nädala teisest poolest oleme sadama Prisma Expressis seda katsetanud,“ rääkis Säga. See tähendab seda, et kliendid saavad esitada ettetellimuse selleks ettenähtud keskkonnas interneti teel ning kaup komplekteeritakse kaupluses kokku. „Klient saab valida aja millal ta kaubale kauplusesse järgi tuleb.“ Lisades, et toodete eest maksmine toimub kauba kättesaamisel.
Säga sõnul ei ole nad antud teenust tõepoolest reklaaminud, sest see on alles katsetamisjärgus. Sadama Prisma Express sai tema sõnul valitud pilootprojektiks, kuna see kauplus on teistest väiksem ning eritemperatuuri vajavad tooted moodustavad sealsest ostukorvist suhteliselt väikese osa.
"Kui oleme testimisega ühele poole saanud ja pilootprojekt õnnestub, kaalume kindlasti selle süsteemi laiendamist ka teistesse Prismadesse ja siis juba mitmes keeles ning suurema sortimendiga," täpsustas Säga hetkel piltootprojektina käivitunud soomekeelset ettetellimiskeskkonda.
Seotud lood
Lähinädalatel tulevad Kristiine ja Rocca al Mare Prismadesse ekspresskassad, Kristiine Prismas neid juba ehitatakse, kirjutab
Prisma tegevjuht Janne Lihavainen rääkis, et nende nõrkuseks teiste jaekettide ees on väike kaupluste võrgustik, kuid tunnevad, et teevad korralikke hüpermarketeid.
Prisma Peremarket juhib sel nädalal kampaania korras tähelepanu kõrgele toidukauba käibemaksule Eestis.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.