• 17.12.13, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja:  jõulukingitustest kulutatakse enim laste mängudele

Sel jõuluhooajal jätkub kingituste tegemisel praktiline suund, kus kingitusi tehakse eelkõige lähtudes kingisaajast ning tema konkreetsetest vajadustest. Enim kulutatakse laste kingituste peale.
„Sel aastal jätkub kingituste ostmisel trend, kus eelkõige lähtutakse konkreetsest kingisaajast ja tema soovidest. Kingitused on väga läbimõeldud ja praktilised, spontaanseid jõuluoste tehakse vähem,“ rääkis Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov. Tema sõnul kulutatakse enam lastele.
Ostovi sõnul on väga populaarsed pehmed mänguasjad ning arendavad mängud. "Tüdrukute seas on eelistatud erinevad nukkud," kinnitas ta.
Kaubamajas on läbi aastate olnud enim müüdud jõulukinkideks meestel lipsud ja särgid, naistel pesu, ilutoodete kinkekomplektid ja lõhnad ning lastel mänguasjad, voodipesukomplektid, köögitehnika, šokolaadid ja kommikarbid.
Kaubamaja AS on Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluv ettevõte, kuhu kuuluvad veel Selver AS, Selver Latvia SIA, Kulinaaria OÜ, Topsec Turvateenused OÜ, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, SIA TKM Latvija, KIA Auto AS, AS Viking Motors, KIA Auto UAB, Forum Auto SIA, TKM Auto OÜ, OÜ TKM Beauty, OÜ TKM Beauty Eesti, AS TKM King, Suurtuki SIA, ABC King SIA ning Rävala Parkla AS. Tallinna Kaubamaja kontserni 2012. aasta käive oli 467,8 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.

Seotud lood

Uudised
  • 18.12.13, 16:06
Üha sagedamini soetatakse jõulukingitusteks toidukinkekorve
Rimi detsembrikuu senised müügitulemused näitavad, et aina populaarsemateks jõulukingitusteks on toidukinkekorvid ning mänguasjadest Legod. 
Uudised
  • 21.11.13, 11:38
Tallinna Kaubamaja tõi turule e-kinkekaardi
Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele elektroonilise kinkekaardi, mida saab Partnerkaardi keskkonnast läkitada otse kingisaaja e-posti aadressile ning võeti kasutusele kontserni ühine plastikust kinkekaart.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele