Sel jõuluhooajal jätkub kingituste tegemisel praktiline suund, kus kingitusi tehakse eelkõige lähtudes kingisaajast ning tema konkreetsetest vajadustest. Enim kulutatakse laste kingituste peale.
„Sel aastal jätkub kingituste ostmisel trend, kus eelkõige lähtutakse konkreetsest kingisaajast ja tema soovidest. Kingitused on väga läbimõeldud ja praktilised, spontaanseid jõuluoste tehakse vähem,“ rääkis Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov. Tema sõnul kulutatakse enam lastele.
Ostovi sõnul on väga populaarsed pehmed mänguasjad ning arendavad mängud. "Tüdrukute seas on eelistatud erinevad nukkud," kinnitas ta.
Kaubamajas on läbi aastate olnud enim müüdud jõulukinkideks meestel lipsud ja särgid, naistel pesu, ilutoodete kinkekomplektid ja lõhnad ning lastel mänguasjad, voodipesukomplektid, köögitehnika, šokolaadid ja kommikarbid.
Kaubamaja AS on Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluv ettevõte, kuhu kuuluvad veel Selver AS, Selver Latvia SIA, Kulinaaria OÜ, Topsec Turvateenused OÜ, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, SIA TKM Latvija, KIA Auto AS, AS Viking Motors, KIA Auto UAB, Forum Auto SIA, TKM Auto OÜ, OÜ TKM Beauty, OÜ TKM Beauty Eesti, AS TKM King, Suurtuki SIA, ABC King SIA ning Rävala Parkla AS. Tallinna Kaubamaja kontserni 2012. aasta käive oli 467,8 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.