Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Üha sagedamini soetatakse jõulukingitusteks toidukinkekorve
Rimi detsembrikuu senised müügitulemused näitavad, et aina populaarsemateks jõulukingitusteks on toidukinkekorvid ning mänguasjadest Legod.
Rimi turundus-ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul näitas jõulueelne mänguasjade allahindlus väga häid tulemusi. „Sooduskampaania ajal kasvasid müügitulemused ligi seitse korda võrreldes nädal varasema perioodiga," kommenteeris Lilleoja. Tema hinnangul on saamas üha populaarsemaks kingituseks toidukinkekorvid, mis saab komplekteerida vastavalt kingisaajale.
Sel jõuluhooajal jätkub kingituste tegemisel praktiline suund, kus kingitusi tehakse eelkõige lähtudes kingisaajast ning tema konkreetsetest vajadustest. Enim kulutatakse laste kingituste peale.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.