Rahvusvaheliselt tuntud jalanõude ja aksessuaaride bränd Aldo avab 2014. aasta maikuus Tartu Kaubamaja keskuses oma esimese kaupluse Eestis.
Aldo on Kanada päritolu kaubamärk, mis on esindatud rohkem kui 80 riigis ligi 1 600 kauplusega. Aldo kohalik frantsiisipartner on Balti riikide üks juhtivaid rõiva jaekaubanduskontserne Apranga Grupp .
„Meil on äärmiselt hea meel tervitada nii tugevat rahvusvahelist brändi Tartu Kaubamaja keskuses nagu seda on Aldo," rõõmustas Tartu Kaubamaja tegevjuht Marju Jeedas. Rääkides, et seesuguse kaubamärkide tulek Eesti turule näitab, et rahvusvahelised kaubandusketid näevad nii Eesti kui ka Lõuna-Eesti turul jätkuvalt suurt potentsiaali.
Apranga Grupi müügi- ja turundusdirektor Irma Marcinkiene ütles, et Aldo on üks kiiremini kasvavaid globaalseid jalanõude ja aksessuaaride müügiga tegelevaid kaubanduskette, mis toob kohalikule jalanõude turule põneva ning eristuva valiku. "Aldo edu võti peitub selles, et bränd on ühteaegu nii ihaldusväärne kui ka taskukohane, pakkudes kvaliteetseid ja trendikaid jalanõusid heade hindadega," ütles Marcinkiene. Lisades, et seetõttu ta ei kahlegi, et antud kaubamärk võetakse Eestis soojalt vastu.
Kanada päritolu ettevõte Aldo Group asutati 1972. aastal Aldo Bensadouni poolt Montrealis ning on tänaseks kasvanud üheks maailma tuntuimaks ja edukaimaks jalatsiketiks maailmas, mis on esindatud nii USA-s, Euroopas, Lähis-Idas, Austraalias, Aafrikas ning Aasias. Aldo pakub kvaliteetseid jalanõusid ning aksessuaare taskukohase hinnaga nii naistele kui ka meestele.
Tartu Kaubamaja põhiüürnikuks on Tartus Eesti vanim Kaubamaja ning kokku on keskuses üle 60 erineva kaupluse ja teeninduskoha. Keskuse müügitulu 2013. aastal ulatus 51 miljoni euroni ning seda külastas eelmisel aastal 5,4 miljonit inimest. Keskuses on kokku 16 000 ruutmeetrit kaubanduspinda, millest üle 2000 ruutmeetril tegutsevad erinevad populaarsed kingakauplused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.