• 02.06.14, 11:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Postist sai Omniva

Alates tänasest võtab Eesti Post kasutusele uue rahvusvahelise nime Omniva. Eesti Posti kaubamärk jääb teenusekanali kaubamärgina tähistama postkontoreid ja kirjakandjaid ning ettevõtte juriidilist nime Eestis, teatas Omniva.
AS Eesti Post alustab tänavu suvest Eestis, Lätis ja Leedus rahvusvahelise logistikaettevõtte olemust väljendava kaubamärgi Omniva samm-sammulist kasutuselevõttu, mille alt pakutakse kõiki kaasaegseid info- ja logistikateenuseid. Omniva saab ka ettevõtte uueks rahvusvaheliseks nimeks.
Nime vahetuse eesmärk on tugevdada ettevõtte konkurentsivõimet, anda arusaadavalt edasi rahvusvahelise logistikaettevõtte eristuvat olemust. Uuel kaubamärgil põhineva ühtse nime alla koondatakse kõik tütarettevõtted nii Eestis kui ka piiri taga. Omniva kaubamärgi alla koonduvad senised logistika- ja e-teenuste kaubamärkide all pakutud teenused, nagu Post24 pakiautomaadid, ELS kullerteenus, Kirjakeskus ja eArvekeskus. Eesti Posti kaubamärk jääb teenusekanali kaubamärgina tähistama postkontoreid ja kirjakandjaid ning ettevõtte juriidilist nime Eestis.
Ettevõtte juhatuse esimehe Aavo Kärmase sõnul on praeguseks kohalikust postifirmast saanud erinevaid kanaleid siduv kõik-ühes ehk omnikanali-lahendust pakkuv logistikapartner, mis tegutseb Eestis, Lätis ja Leedus kui ka kaugemalgi.
“Info ja kaupade kättetoimetamiseks oleme sidunud digitaalsed ja füüsilised kanalid. Edukaks tegutsemiseks piiri taga on vajalik uus turundusstrateegia ja rahvusvaheline nimi, mis ei seostu ainult ühe riigiga. Tegutsedes ühise kaubamärgi all kõigis kolmes koduturu riigis – Eestis, Lätis ja Leedus – on meie tegevus klientidele ja koostööpartneritele arusaadavam, paraneb tütarettevõtete vaheline koostöö ja lihtsustub tegevus eri turgudel,” selgitas Kärmas.
Esimeses järjekorras jõuab klientideni uue sisu ja vormiga e-teenindus. Uuendustega seoses investeeritakse nii teenuste arendamiseks kui ka kaubamärgi väljavahetamiseks 140 000 eurot ning töid teostatakse koostöös partneritega Division, Nortal jt.

Seotud lood

Uudised
  • 06.08.14, 17:13
E-kaubandus kasvatas esimesel poolaastal Omniva käivet
2014. aasta esimese kuue kuuga kasvasid Omniva äritulud võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 8%, tulude kasvu mõjutas peamiselt e-kaubanduse kasv ja ettevõtte laienemine Lätis ja Leedus.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele