• 06.08.14, 17:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kaubandus kasvatas esimesel poolaastal Omniva käivet

2014. aasta esimese kuue kuuga kasvasid Omniva äritulud võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 8%, tulude kasvu mõjutas peamiselt e-kaubanduse kasv ja ettevõtte laienemine Lätis ja Leedus.
Omniva kontserni esimese poolaasta äritulu oli 28,5 miljonit eurot, kontserni puhaskasum 214 tuhat eurot.
Ettevõtte äritulusid kasvatasid peamiselt e-kaubandusega seotud lahendused. Kõige enam kasvas pakiautomaatide kasutamine. Tänavu esimese kuue kuuga kasvas Omniva pakiautomaatidega saadetud pakkide arv võrreldes mullu sama ajaga 124%.
Kuna nõudlus pakiautomaatide järele on kasvav, võttis Omniva tänavu ette pakiautomaatide võrgustiku laiendamise Eestis ning augusti keskpaigaks kasvab pakiautomaatide võrgustik pea veerandi võrra.
Rahvusvaheliste sisenevate maksi- ja tähtkirjade maht kasvas 46%. Tulenevalt Omniva turuosa kasvust ja reklaammeedia turu kasvust kasvasid reklaamteenuse mahud 11%. Samal ajal vähenes riigisiseste kirjade arv 17%.
2013. aastal olid AS Eesti Posti äritulud kokku 56 miljonit eurot, ärikulud olid mullu kokku 53,7 miljonit eurot ning puhaskasum 2,3 miljonit eurot. Eelmisel aastal tasus ettevõte riigieelarvesse dividendina 400 tuhat eurot, millele lisandus tulumaks dividendidelt summas 106 tuhat eurot.
Omniva kontserni kuuluvad emaettevõttena AS Eesti Post ning tütarettevõtetena Eestis AS Maksekeskus, Leedus Omniva LT UAB ja Lätis Omniva SIA.

Seotud lood

Uudised
  • 02.06.14, 11:08
Eesti Postist sai Omniva
Alates tänasest võtab Eesti Post kasutusele uue rahvusvahelise nime Omniva. Eesti Posti kaubamärk jääb teenusekanali kaubamärgina tähistama postkontoreid ja kirjakandjaid ning ettevõtte juriidilist nime Eestis, teatas Omniva.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele