Mothercare avab oktoobris e-kaupluse, kust ootavad lähiajal reaalselt 2% käibekasvu, kuid ettevõtte Emahool juhatuse liikme Ines Karu-Salo sõnul on ambitsioonid kordades suuremad.
Mothercare lansseerib inglise- ja eestikeelse e-poe käesoleva aasta oktoobris. Kus hakatakse lisaks Mothercare riiete ka ELC arendavaid mänguasju müüma. „E-poes pakutavat tootevalikut plaanime jooksvalt täiustada ning kasvatada,“ sõnas ettevõtte Emahool Baltikumi turundusjuht ja juhatuse liige Ines Karu-Salo.
Karu-Salo sõnul otsustasid nad Eestis e-poe teha, sest nad näevad ja usuvad, et e-kaubandus on kasvav ja arenev suund. „Kuna Eestis asuvad Mothercare kauplused vaid Tallinnas, siis usume, et e-kaubandus pakub võimalust jõuda rohkemate klientideni,“ on ta kindel. Lisaks aitab tema sõnul e-pood emadele ostlemist olulisemalt mugavamaks muuta – kui ema juba teab mida vajab, siis ei pea ta ise poodi minema, vaid tellib kauba otse koju.
„Tegelikult oleme e-kaupluse peale juba pikemalt mõelnud, kuid alles aasta eest saime asjaga tõsisemalt edasi liikuda,“ rääkis Karu-Salo. Ta lisas, et nad arendavad e-kauplust koostöös emaettevõttega, kelle poolt on valitud veebiarendajad, kes vastavad brändi standarditele.
Karu-Salo sõnul ootavad nad lähiajal 2% käibekasvu seoses e-kaupluse avamisega, kuid tuleviku ambitsioonid on kordades suuremad. „Müüki hakkame tegema Baltikumi riikides ja ka Soome,“ ütles Karu-Salo.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.