• 01.10.14, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubanduskeskused kasutavad tarbijakampaaniaks iBeacon tehnoloogiat

Kaubanduskeskused Norde Centrum Tallinnas ja Lõunakeskus Tartus alustasid koostööd Eesti idufirmaga Funlyzer, kes pakub Apple'i iBeaconi tehnoloogiat, mille tulemusena korraldatakse keskuse külastajatele mobiilne aadrejaht. Eesmärk on muuta külastajakogemus põnevaks ja lõbusamaks.
Aardejahi rakendusega saavad mängijad võita auhindu ja osaleda pealoosimistes. Spetsiaalne piraadiradar, mis kasutab iBeacon tehnoloogiat aitab leida kaubanduskeskustesse peidetud aardeid ning annab võimaluse neid võita kraapides mobiilset kraapimiskaarti.
Funlyzeri asutajad Olle Kaidro ja Lauri Post on võtnud eesmärgiks igapäeva kaubandust mobiilsemaks ja põnevamaks muuta. Tehnoloogilised võimalused klientidega interaktiivseks ja asjakohaseks suhtluseks on tänapäeval tunduvalt suuremad, kui seda hetkel tehakse.
Kaidro sõnul on Aardejahi puhul tegemist maailmas ainulaadse mobiilse tarbijamängu platvormiga, mis on mõeldud kaubanduskesksustele ja -kettidele. Erilist põnevust lisab Aardejahile uudse iBeacon tehnoloogia kasutamine, mis kogub hetkel USAs populaarsust.
Aardejahi mobiilikampaaniat saab suurepäraselt siduda ka olemasolevate ostukampaaniatega või täiesti uute ideedega. Võimalused on lõpmatud ja loovus on ainukeseks piiriks.
Funlyzer’i esimeseks eesmärgiks on koos Eesti uuendusmeelsete kaupmeestega töötada välja põnev ja kaasahaarav mobiilne kampaaniaplatvorm, millel oleks potentsiaali ka välisturgudel.
iBeacon põhineb Bluetoothi 4.0 standardil, mis tunnetab ära, kui külastaja nutitelefon on nn aardemajaka läheduses. Kuna Bluetooth 4.0 on väga uudne ja täna veel mitte igas nutitelefonis töötav standard, siis on Aardejahil ka varuvariant, mille abil enamik nutitelefoni omanikke saavad kampaanias osaleda.
Apple’i iBeaconid on mõeldud siseruumides kasutamiseks ning siiani on see teholoogia laialdast kasutust leidnud enamjaolt luksusbrändide poodides USAs.
Aardejahi ja iBeacon tehnoloogia kasutamiseks peavad kasutajad alla laadima Aardejahi äppi, mis on tänasest saadaval Android platvormil ja peatselt saadaval ka iPhone’dele.
Funlyzer OÜ on Tartu Teaduspargis tegutsev idufirma, mille põhitegevusalaks on kaubanduslike mobiilirakenduste valmistamine ja ostukogemuse põnevamaks muutmine.
Lõunakeskus on Lõuna-Eesti suurim ja külastajaterohkem ostukeskus.
Norde Cenrtum on Capfield keskuste gruppi kuuluv keskus Tallinna sadama lähedal.

Seotud lood

Uudised
  • 17.10.14, 17:12
Tarbija ootab kaubanduses uuenduslikke nutilahendusi
Esimene iBeacon tarbijakampaania Eesti kaubanduskeskustes tõestas, et meie tarbija ootab uuenduslikke nutilahendusi, sest Tartus Lõunakeskuses ja Tallinnas Norde Centrumis sellel nädalal lõppenud iBeacon tehnoloogial põhinev mobiilne Aardejaht  osutus väga populaarseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele