• 16.10.14, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika püsikliendiprogramm katab tänaseks tervet Baltikumi

Sellel nädalal lansseeris Baltika Lätis juba varem Eestis ja Leedus kasutusele võetud rõivabrände ühendava püsikliendiprogrammi AndMore.
Monton, Mosaic, Bastion, Baltman, Ivo Nikkolo ja Blue Inc London kaubamärke Baltikumis ühendav boonusprogramm on praeguseks kasutusel kõikides Balti riikides ning sellega on tänaseks liitunud juba üle 120 000 inimese.  
Esmalt lansseeriti AndMore boonusprogramm mai keskel Eestis, kuu hiljem – juunis, muutus AndMore kättesaadavaks Leedu klientidele ning 13. oktoobrist käivitus boonusprogramm ka Lätis. Baltika hindab senist käivitusperioodi edukaks – AndMore boonusprogrammiga on tänaseks liitunud üle 120 000 kliendi, neist 73 000 Eestis ja 47 000 Leedus.  Boonusprogrammi kasutajate poolt on selle käivitamisest alates sooritatud üle 221 000 ostu kogusummas üle 10 miljoni euro.
„Inimesed hindavad oma igapäevaelu korraldamisel mugavust ja paindlikkust – just seetõttu sai AndMore boonusprogramm ka loodud,“ sõnas Baltika turundus- ja müügidivisjoni direktor Kati Kusmin. „Oleme kokku pannud atraktiivse eeliste paketi nii olemasolevate klientide kui ka nende jaoks, kes püsikliendi staatust senini oluliseks ei ole pidanud. Iga kolmas AndMore boonusprogrammiga liitunu nii Eestis kui Leedus on meie jaoks täiesti uus püsiklient,“ lisas Kusmin.
„Tundub, et AndMore programmi paindlikkus sobib hästi eestimaalaste ootustega,“ sõnas Kusmin. Kokku on Leedus ja Eestis pea viie kuu jooksul ostude tegemiseks kasutatud 330 000 euro väärtuses AndMore boonuseid. „Üle kahe kolmandiku sellest ehk 220 000 eurot on käiku läinud Eestis. Võib öelda, et eestimaalased on kodumaiste kaubamärkide eelistamisest saanud pea veerand miljoni euro väärtuses otsest võitu,“ sõnas Kusmin.
Suur osa boonusraha on klientide kontodel veel ootel – viie kuu jooksul alates käivitamisest on kliendid oma kontodele kogunud 870 000 euro väärtuses boonusraha. „Kulutamisega kiiret ei ole, sest boonuseurod kehtivad kuni 6 kuud alates viimasest ostust. Saadame kõikidele klientidele, kes on soovinud, ka boonusraha aegumise eel meeldetuletuse, et kogutud boonus unustamise tõttu kaotsi ei läheks,“ tõi Kusmin välja.

Seotud lood

Uudised
  • 02.12.14, 10:33
Baltika: konkurents on tugevnenud
Baltika müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin ütles novembri müügitulemuste kohta, et Balti riikides on konkurents suurenenud ning jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ja kliendi ootustele vastavad kollektsioonid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele