• 28.10.14, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Walkingi uuenduskuuri aitas teostada endine Swarovsky stateegiajuht

23. oktoobril avas Walkingi Tallinnas Ülemiste keskuses uue kontseptsiooni järgi loodud järjekordse poe, mida aitas luua endine Swarovsky strateegiajuht Mehdi Draoui.
Walkingi uues poes on endisest paremini tajutav tema positsioneering perepoena, mis tähendab, et jalanõusid pakutakse nii lastele, meestele, naistele kui ka vanemale generatsioonile ning need on moodsama ja parema ruumilahendusega kaupluses kergemini leitavad. Samuti on sisekujunduses võetud ideid kodust, kus üks pere elab.
Walkingi hinnatase on olnud alati soodne ning ka uus kontseptsioon näeb ette hea hinnaga jalanõusid, mille hinna ja kvaliteedi suhe on optimaalne.
Koostööpartneriteks uue kontseptsiooni loomisel olid pikaajalise kaubanduse ja moemaailma kogemusega, Swarovski, Givenchy ja Louis Vuittoni heaks töötanud  prantslane Mehdi Draoui.
Walking avas enda esimese kaupluse Tartu Kivilinna Kaubanduskeskuses 1996. aastal. Üle Eesti on hetkel 15 Walkingi kauplust.

Seotud lood

Uudised
  • 11.11.14, 13:43
Walkingu kingakaubamaja on suur maksuvõlglane
Walkingu ja Trendexpressi kingakauplusi omav AS B.W.T. Kingal on eilse seisuga 273 641 euro suurune maksuvõlg ning nad pole juba kaks aastat majandusaasta aruandeid esitanud, mistõttu on äriregistis neil ka kustutamishoiatus, kirjutab Majandus24.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele