• 20.11.14, 09:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Citycon toob Eesti ja Soome turule ühise kaubanduskeskuse kinkekaardi

Cityconi kaubanduskeskuste ühist kinkekaarti saab kasutada maksevahendina Soone ja Eesti seitsmes kaubanduskeskuses ja rohkem kui 700 kaupluses.
Kaubanduskeskuste arendamisele spetsialiseerunud ettevõte Citycon toob Eestis ja Soomes samaaegselt turule kinkekaardi, mida saab kasutada maksevahendina mitmes ettevõttele kuuluvas kaubanduskeskuses. Eestis kehtib kinkekaart Cityconi Tallinnas asuvates kaubanduskeskustes Rocca al Mares ja Kristiines. Soomes saab kinkekaarti kasutada viies kaubanduskeskuses, milleks on Iso Omena Espoos, Myyrmanni Vantaas, Koskikeskus Tamperes, Trio Lahtis ja IsoKarhu Poris.
“Kristiine ja Rocca al Mare keskustes tegutseb üle 300 kaupluse, mis pakuvad 10 000 erinevat kaubamärki. Kuna meie uue kinkekaardiga saab maksta Cityconile kuuluvates keskustes Soomes ning vastupidi – Soome tarbijad saavad sama kaardiga maksta ka meie Tallinna keskustes, siis tegemist on laiema leviga ja esimese piiriülese kinkekaardiga piirkonnas,” selgitas Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuste turundusjuht Kristi Seppel.
Kinkekaardi programmiga on liitunud enamik Cityconi kaubanduskeskuste kauplusi – kokku üle 700 poe.
Uus plastikust Cityconi keskuste ühine kinkekaart on sarnane pangakaardile, millele saab laadida 10 kuni 250 eurot ning antud summa ulatuses saab sooritada mitmekordseid oste. Kinkekaardi kehtivusaeg on 12 kuud alates esimesest ostuhetkest.
„Oleme veendunud, et kinkekaardist kujuneb meie kaubanduskeskuste klientidele suurepärane lisateenus. Kaubanduskeskuste turuliidrina tahame kaasa lüüa turule uuenduste toomises. Kinkekaart tugevdab nende kaubanduskeskuste konkurentsivõimet ja kasvatab klientide lojaalsust,“ ütles Cityconi turundusjuht Petteri Anttila.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele