Internetis tegutseva sisustuskaubamaja ON24 juhatuse liige Peep Kuld ütles, et nad plaanivad tänavu oma ettevõttesse investeerida 1,2 kuni 1,7 miljonit eurot.
Kuld ütles, et neil on teatavad eripärad võrreldes tavakaubandusega, kui vaadata investeeringuid. „Nimelt on meil väga vähe materiaalseid põhivarasid, millesse raha paigutamist tavaliselt investeeringuna käsitletakse,“ ütles Kuld. Ta lisas, et nende põhilised varad, mille abil nad pikaajalist tulu toodavad on immateriaalsed väärtused: kliendibaas, koostööpartnerite müügisüsteem, logistikasüsteem, tarkvarasüsteem ja kaubamärgid koos domeeninimedega (on24.ee ja on24.fi). Kulla sõnul nende varade arendamisse raha paigutamist käsitlevadki nad investeeringuna. „2015. aastal plaanime oma ettevõttesse investeerida 1,2 kuni 1,7 miljonit eurot, kuid tegelikud investeeringu summad selguvad pärast 2015. aasta lõppu.“
„Me üritame võimalikult suuremale osale oma kuluotsustest anda hinnangu kui investeeringule. Ehk otsustamise käigus proovime mõista, kui palju ja mis aja jooksul tehtud kulutus tulu toob,“ rääkis Kuld nende investeerimispõhimõttest. Lisades, et selline otsustuspõhimõte kehtib juba päris väikeste summade juures – näiteks ka 100 eurose reklaampinna ostmine juures ei jäta me analüüsimata, kui palju külastajaid ja müüki see tuua võiks. Ning mida väiksemad summad, seda vähem ressursse nad analüüsile kulutavad. „Loomulikult pole kõigi kulutuste juurde otsest tulu üldse võimalik prognoosida,“ ütles Kuld
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!