Maxima avas Eesti esimese e-poe, mis kauba ka kliendini toimetab – hommikul tellitud kaup jõuab kliendini enne tööpäeva lõppu.
- E-Maxima e-kaubanduse projektijuht Mihhail Solovjov Foto: Terje Lepp
“Tõime turule väga vajaliku ning mugava teenuse,” ütles e-Maxima projektijuht Mihhail Solovjov. “Edu aluseks on pidev täiustamine. Algusest peale oleme teinud täiendusi selleks, et kaupade valik, ostukeskkond ja teenindus vastaksid ostjate -ootustele ning kehtivatele õigusaktidele ja headele tavadele,” ütles ta.
E-poest on võimalik tellida üle 6000 toidu- ja esmatarbekauba. Tellimuste komplekteerimine toimub iga päev kella 7.00st kuni 19.00ni ja kohaletoimetamine vahemikus 8.00–22.00. “Tellimuse komplekteerimine, kontrollimine ja kohaletoimetamine võib võtta kuni viis tundi. See tähendab omakorda, et tellijale, kes alustab tellimist näiteks kell 10.00, avaneb reeglina võimalus saada tellimus kätte alates sama päeva kella 16st,” rääkis Solovjov. Soovi korral võib klient komplekteeritud kaubale ka ise Smuuli tänava Maxima XX kauplusesse järele minna.
“Millisest Maxima kauplusest osta, on iga ostja enda valida ja meie austame seda valikut. E-pood on olnud hea avastus näiteks paljudele erivajadustega inimestele – nii mõnigi neist on tänanud võimaluse eest saada kõike vajalikku ilma poodi minemata,” rääkis Solovjov. “Tänusõnu on tulnud ka pereemadelt ja ettevõtjatelt, kelle aega E-Maxima tublisti säästa aitab.”
Seotud lood
Tänavu veebruaris avatud Maxima veebipood E-Maxima teenindas esimese poolaastaga üle 12 000 kliendi ning keskmine ostukorv on ligi viis korda suurem.
Maxima Eesti e-poe ettevalmistamisega alustati eelmisel sügisel ning teenust veel arendatakse, rääkis Maxima Eesti turundus- ja kommunikatsiooni osakonna direktor Ty Lehtmäe.
Vähemalt osade klientide jaoks, mõtlesin, kui laupäeval äsja kulleriga saabunud poole nädala toidukraami lahti pakkisin. Paar päeva varem värskest keti e-poest tellitut kätte saades tõdesin, et lisaks kaupluses traavimisele säästetud ajale võitsin ka paljude kundede eest parema kaubavaliku.
Maxima avas esimese Eesti jaekaubandusketina veebipoe e-Maxima, mille kaudu saavad Tallinna ja selle lähiümbruse elanikud kulleri vahendusel tellida endale koju või kontorisse üle 6000 nimetuse toidu- ja esmatarbekaupa, sealhulgas puu- ja juurvilju ning ka kiiresti riknevaid toiduaineid ja külmtooteid.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.