Uljalt tegevust laiendanud Cherry on raskustes ning tahab teha suuri muudatusi ja kaasata lisaraha, et uuesti lendu tõusta, kirjutab Ärileht.
- Cherry Media juhatuse liige Andres Susi Foto: Meeli Küttim
Cherry Media OÜ juhatuse liige Andres Susi ei soovinud otse öelda, milliseid muudatusi tehakse, kuid ta kinnitas, et nende kohta liiguvad mitmed kõlakad. Kõigis kolmes Balti riigis tegutsedes, tuleb nende suurim käive Leedust, kuid just see haru plaanitakse sealsele juhtkonnale maha müüa. Eesti ja Läti osad ostaksid üle investorid, kellest osa on Cherry juhtkonna liikmed.
Oluline muudatus on ka see, et kaupade müümise osa planeeritakse Eestis ja Lätis üldse kinni panna ning edaspidi keskendutakse peamiselt meelelahutuse, majutuse, teenuste ning reiside pakkumisele. Ettevõttel on kavas kulusid koomale tõmmata ning brändi uuendada.
Seotud lood
Tarbijakaitseamet annab teada, et vautšeriportaali cherry.ee vahendusel reise müünud Saksamaa reisikorraldaja Wow Travel GmbH reisid ei toimu ning ettevõtja on teavitanud, et ei kavatse oma kohustusi tarbijate ees täita. Amet plaanib korraldada tarbijate õiguste kaitsmise kohtus.
Läinud nädalal lõpetas sooduskupongide vahendaja Cherry Media tegevuse Eestis, Lätis ja Leedus. Läti ettevõtja Normunds Bergs, kes oli algusaegadel Läti Cherry osanik, loetles Läti rahvusringhäälingule üles vead, mis võisid tema hinnangul ettevõttele saatuslikuks saada.
Cherry Media juhatuse esimehe Andres Susi sõnul on neil teada, et viiest suurimast Balti e-kaubandusettevõttest vähemalt kolm on pidamas läbirääkimisi.
Kõikide sooduspakkumiste vahendamisega tegelevate ettevõtete ema Groupon teatas otsusest oma äri koomale tõmmata ning koondada 1100 inimest, kirjutab Delfi Ärileht.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.