Esmaspäeval, 9. novembril toimub teistkordselt Eesti suurim e-ostlemise päev ehk E-smaspäev, kus Eesti E-kaubanduse Liidu liikmed ja erinevad veebipoed teevad klientidele väga häid pakkumisi.
E-smaspäeva eesmärgiks on pakkuda tarbijatele 24-tunni jooksul veebipoodides eriti häid soodustusi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust. Sel aastal osaleb kampaanias 120 e-poodi, osa võtavad mitmed tuntud kaubamärgid nagu Hansapost, ON24, Mylook, Photopoint, Selver, Tradehouse ja paljud teised.
E-smaspäeva idee autorid on Silver Hage ja Matthias Vutt ning esmakordselt toimus E-smaspäev 10. novembril 2014. aastal. „E-smaspäeval pakuvad väga paljud Eesti e-kauplejaid tarbijatele laialdaselt sooduspakkumisi ja tasuta transporti, mis muudavad e-ostlemise veelgi mugavamaks ja atraktiivsemaks,“ selgitas Hage.
2014. aastal tehti E-smaspäeval e-poodides 24-tunni jooksul oste enam kui 137 300€ eest. Tagasiside andnud e-poodidest suurenes enamusel külastatavus rohkem kui 50%, mõne kaupleja e-poe külastajate arv kasvas lausa 600%, mis näitab, et Eesti esimene e-ostlemise päev oli väga edukas.
E-smaspäev toimub iga aasta novembrikuu teisel esmaspäeval. Seekordsed pakkumised avalikustatakse 9. novembril kell 00:00 ning on nähtavad keskööni. Kampaania korraldaja on Eesti E-kaubanduse Liit, mis ühendab enam kui 130 e-kauplejat ja teenusepakkujat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!