• 26.01.16, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Partnerkaardi boonuspunkte kasutatakse enim I.L.U kauplustes

Partnerkaardiga koguti 2015. aastal üle 4,3 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, mida kasutatakse enim I.L.U kauplustes ning Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmas.
Partnerkaart
  • Partnerkaart Foto: Andres Haabu
Partnerkaardi boonuspunktidest on inimesed ära kasutanud 3,7 miljoni euro väärtuses ning 627 443 euro väärtuses realiseerimata boonuspunktid aeguvad juba selle kuu lõpus, 31. jaanuaril.
„Eelmisel, 2015. aastal koguti boonuspunkte 96 000 euro väärtuses enam kui 2014. aastal,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats. „Boonuspunktide kasutamine aktiveerus juba detsembris ja sama tempo on jätkunud ka jaanuaris. Nendel kuudel suureneb boonuspunktide kasutamine võrreldes teiste kuudega kolmekordselt. Meie lojaalsed kliendid on harjunud oma boonussaldot jälgima ja õigel ajal ka ära kasutama. Kuid tahame siiski panna südamele, et selleks on jäänud aega veel vaid loetud päevad,“ lisas Paats.
Boonuse kasutamine on eriti populaarne olnud I.LU. kauplustes ning Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmas. „Boonuspunkte kasutatakse hea meelega enda või oma lähedaste premeerimiseks. Tehakse korraga suurem ost mõne eksklusiivse kosmeetikatoote või kvaliteetse parfüümi näol,“ ütles Paats. „Nii kasutati 2015. aasta detsembris ligi miljoni euro väärtuses boonuspunkte just kingituste ja ka toidukauba ostmisel,“ lisas ta.
„Perioodi lõpuks kasutamata jäänud punktid oleme alati investeerinud Partnerkaardi lahenduste täiustamisse, et muuta klientide elu mugavamaks. Eelmisel aastal lõime lahenduse, mis võimaldab PartnerEkspressi ja SelveEkspressi iseteeninduskassasid kasutada eraldi lepingut sõlmimata. Nüüd saab klient enne teenuse esmakordset kasutamist tutvuda tingimustega otse iseteeninduskassa ekraanil ja anda kinnituse nendega nõustumiseks. Eelmisel aastal kasutati Selveri ja Kaubamaja iseteeninduskassasid koguni 2,2 miljonit korda,“ rääkis Paats. „Käesoleval, Partnerkaardi 20. juubeliaastal plaanime arendada mobiilse makselahenduse teenust, et muuta Partnerkaardi kasutamine käepärasemaks ja mugavamaks. Kindlasti realiseerime veel mitmed uuendused, mida meie lojaalsed kliendid uuringutest lähtuvalt ootavad,“ lisas ta.
Partnerkaart annab püsisoodustust Tallinna Kaubamaja Grupi kauplustes. Partnerkaardi kasutaja saab 1% ja Partner-Pangakaardiga maksja 2% kulutatud ostusummast kaardile boonuspunktidena tagasi. Boonuspunktidega saab ostusoodustust kõigis Tallinna Kaubamaja Grupi kauplustes – Selveris, Kaubamajas, I.L.U.-s, ABC Kingas ja SHU-s.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele