Itella loob koostöös R-Kioskitega Eestit katva pakipunktide võrgustiku. Võrgustiku laiendamiseks käivad läbirääkimised ka teiste ettevõtetega, kirjutab logistikauudised.ee.
- Kalle Aro Tallinna Kadaka tee R-Kioskis hakkab välja jagama ka Itellaga saadetud postipakke
Esimesed Itella Parcel Shop pakipunktid avatakse 1. märtsil. Võrgustik luuakse üle Baltikumi. Itella Logisticsi siseriiklike teenuste juhi Marek Leonavitšuse sõnul avatakse esimeses etapis kokku 50 pakipunkti. Võrgustiku laiendatakse järk-järgult ning kokku kavandatakse Balti riikides avada 1200 Parcel Shopi, milledest umbes 400 on Eestis. Laienemisel ei piirduta ainult R-Kioskitega, vaid peetakse läbirääkimisi ka teiste ettevõtetega.
Itellale kuulub ka SmartPOSTi pakiautomaatide võrgustik. Leonavitšuse ütlusel oli pakiautomaatide arvu kiire kasvatamise asemel pakipunktide võrgustiku loomisel kaks põhjust. „Esiteks on pakiautomaat kulukas ja tasub end vaid rahvarohkemates kohtades. Itella tahab, et pakke saaks saata ja vastu võtta ka Eesti vähemrahvastatud kohtades ja seetõttu laiendasime võrgustikku. Teiseks peab inimestel olema pakke võimalikult mugav kätte saada ja bensiinijaamas või kaubakeskuses nähtaval kohal asuv R-Kiosk on mugav koht paki kätte saamiseks,“ rääkis Leonavitšus.
R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves ütles, et R-Kiosk on tänavatoidu kultuuri eestvedajana avatud innovatsioonile, uutele toodetele ja teenustele. „Just seetõttu on Itellaga koostöös pakiteenuste pakkumine meie arengus loogiline samm,“ lausus ta.
Pakipunktid on e-kauplustest tellitud kauba kättesaamiseks. Itella toimetab pakid Itella Parcel Shopi pakipunkti või saajale koju. Paki saajat teavitatakse paki saamisest SMSiga ja talle teatatakse paki kätte saamise koht. Pakipunktides tuleb klientidel pakkide kätte saamiseks esitada SMSiga saadud unikaalne PIN-kood ja kauba saaja nimi. Esimeses faasis on paipunktid saatja tasutud pakkide kättesaamise kohaks ja vastu saab võtta vaid rahvusvahelisi pake. Aasta teises pooles aga teenuste valik laieneb, lubas Leonavitšus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
19. veebruaril toimus esmakordselt R-Kioski Frantsiisipäev, mille tipphetkeks oli parima frantsiisipidaja valimine. Valikul said oluliseks kolm tähtsat komponenti – äri kasvatamine vähemalt 5% võrra, väga hea klienditeenindus, mida mõõdeti testostudega ning R-Kioski väärtuste järgimine igapäevatöös. Sel aastal sai parima frantsiisipidaja tiitli tegus ja alati positiivne Katrin Punnis Ülemiste keskuses asuvas R-Kioskist.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.