• 17.02.16, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest!

Eesti e-kaubanduse Liit palub vastata küsitlusele, et välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetis ostmisel ja mitteostmise põhjused.
Aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest!
  • Foto: Pixaby.com
Kas eestlased armastavad e-poode? Kas eelistatakse kodumaiseid või välismaiseid e-poode? Mis on e-poest ostmise eelised ja puudused tavapoega võrreldes? Mis on e-poest mitteostmise põhjused? Kui palju on e-kaubanduse kasutamine kasvanud võrreldes eelmise aastaga.
Eesti e-kaubanduse Liit viis 2015. aasta alguses läbi laiaulatusliku uuringu, mille eesmärk oli välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetist ostmisel ja mitteostmise põhjused. Uuring viidi läbi kvantitatiivsel meetodil ankeetküsitluse kujul internetis.
Liit kordab sel aastal e-kaubanduse uuringut. Uuring on vastamiseks aktiivne 31. märtsini, kogutavaid andmeid kasutatakse üldistatud kujul ning küsimustikule vastamine on anonüümne. Tulemuste kokkuvõte avaldatakse aprillis.
Anna oma panus ja aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest tarbija vaatenurgast. Vastama on oodatud nii sagedased e-ostlejad kui tarbijad, kes pole internetist kunagi ostnud. Vastamisele kulub kuni 10 minutit.
Vasta küsitlusele SIIN

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.14, 16:39
Neljandik inimesi ostab e-poodidest tooteid hinna tõttu
Ostukaitse OÜ viis internetikasutajate seas aprillis-mais läbi küsitluse, milles selgus, et 24,5% vastanutest ostavad internetis peamiselt ainult hinna tõttu.
Uudised
  • 14.10.15, 15:17
UURING: E-riigi elanikud armastavad ka e-kaubandust
Hiljuti Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee tellitud uuringust selgus, et eestimaalastele meeldib veebipoodides ostelda. 84% uuringuile vastanuist on viimase aasta jooksul Eesti või välismaa veebisaitidelt kaupu ostnud.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele