Märtsi keskel avas Põldma Kaubanduse AS Baltikumi kõige suurema ja uuema kontseptsiooniga Denim Dreami kaupluse Rocca al Mare kaubanduskeskuses. Uurisin Põldma Kaubanduse omaniku ja juhatuse esimehe Heinar Põldma käest, miks otsustati kaupluse kontseptsiooni nii palju muuta.
- Rocca al Mare Denim Dream läbis uuenduskuuri. Sai suuremad ruumid ning uue kontseptsiooni Foto: Põldma Kaubanduse
„Soovime, et Denim Dream kaupluste külastajaid ootaks ees suurepärane teenindus ja nad tunneksid end meie ostukeskkonnas võimalikult mugavalt, mistõttu tuli uues kontseptsioonis teha palju olulisi muudatusi, kuna kliendi heaolu on meile kõige tähtsam,“ rääkis Põldma. Ta täiendas, et seepärast laiendasid nad ka toote- ja brändivalikut, et kliendil oleks võimalik ühest kauplusest saada kõik vajalik – alates pesust, rõivastest kuni loodusspaa toodeteni välja.
Uuendusena on Denim Dreami poes eraldi mõnus diivanitega puhkeala, Tai päritolu Lemongrass House toodetele pühendatud ilunurgake ja eraldatud pesuosakond. „Puhke nurgas on peagi tulemas ka ideaalne võimalus puutetundlikul ekraanil e-poes shoppamiseks ning olemise muudab veelgi mõnusamaks pakutav ökokohvi.“
- Puhkenurk ja Lemongrass House toodete ilunurgake Foto: Põldma Kaubanduse AS
Tais käsitööna valmistatud Lemongrass House loodusspaa tooted tõi Põldma Kaubandus turule juba eelmisel aastal ning avas esinduskaupluse Solaris Keskuses „Inimesed tunnevad huvi ja hindavad puhtaid looduslikke tooteid üha enam,“ rääkis Põldma. Ta lisas, et kui nemad olid ise veendunud toodete kvaliteedis ja headuses, siis otsustati pakkuda neid ka Denim Dreami klientidele.
„Loodame, et meie uus esinduskauplus meeldib meie klientidele ja nad tunnevad end seal hästi. See on hetkel kõige olulisem meie jaoks ning ka üks peamisi eesmärke,“ kommenteeris Põldma, kui uurida, kui palju mõjutab kontseptsiooni uuendus käivet. Ta täiendas, et nad loomulikult loodavad, et uue kontseptsiooniga kauplusel läheb hästi.
Põldma rääkis, et nad on saanud paari nädalaga klientidelt kiidusõnu. „Kliendid toovad välja tagasisides, et neile meeldib avaram kauplus, valgem keskkond ning seal on mugavam ostleda. Eriti populaarseks on osutunud sealne pesuosakond,“ ütles Põldma
Sarnase kontseptsiooniga uuendusi plaanivad nad ellu viia ka teistes esinduskauplustes. „Kuid esmalt laseme esimesel uue kontseptsiooniga kauplusel sisse elada, et seda analüüsida, saada rohkem tagasisidet klientidelt, mida tulevikus arvesse võtta.“
- Kaupluse vaateaken Foto: Põldma Kaubanduse