Rimi kliendikaart saab tänavu 5-aastaseks ning nende aastate jooksul on Rimi kaardi omanikud teeninud 12 miljonit eurot Rimi raha. Rimi raha koguneb kliendikaardile 1% igalt ostult.
- Rimi kliendikaardiga saab terminalist vaadata personaalseid pakkumisi Foto: Andras Kralla
„Rimil on tänaseks ligi 600 000 kliendikaardi omanikku, kellest 67% on naised ja 33% mehed,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. „Meie kliendid kasutavad kaardile kogunenud Rimi raha ära pea 95% ulatuses, kuna raha aegumist tuletatakse kliendile meelde mitmes erinevas kanalis – kassas, terminalis, kassatšekil ning isiklikul Rimi veebikontol.“
„Alates käesoleva aasta kevadest on Rimis esimese jaeketina kasutusel uued kontaktivabad kliendikaardid, mis tähendab seda, et kaarti saab ostul registreerida ilma magnetriba kasutamata. Kaart tuleb asetada lihtsalt kaardimakseterminali lähedale,“ lisas Lilleoja. „Oleme viimase kahe nädala jooksul väljastanud juba 11 000 kontaktivaba kliendikaarti ning alates 1. aprillist saab neid kasutada kõikides Rimides. Säästumarketid lähevad kontaktivabale kliendikaardile täielikult üle sügiseks. Kontaktivaba kaardi tegemine on kliendile kuni 4.aprillini tasuta ning loomulikult saab jätkuvalt kasutada ka varem väljastatud Rimi kaarte.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.