• 01.04.16, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoili uus ärinimi on Circle K Eesti AS

Statoil Fuel & Retail Eesti AS võtab aprillist koos kontserni teiste ettevõtetega kasutusele uue juriidilise nime Circle K Eesti AS, Statoili kaubamärk jääb aga Eesti teenindusjaamades kasutusele kuni järgmise aasta kevadsuveni.
alates järgmisest aastast muutuvad Statoili teenindusjaamad Cricle K-ks
  • alates järgmisest aastast muutuvad Statoili teenindusjaamad Cricle K-ks Foto: Circle K
Ettevõtte ärinime muutus on järgmine etapp möödunud aasta sügisel Alimentation Couche-Tard kontsernis alanud üleminekust uuele globaalsele kaubamärgile Circle K, mida hakkavad kandma Euroopas, Põhja-Ameerikas ja Aasias ligi 15 000 mugavuspoodi ja teenindusjaama.
Alates käesolevast kuust muutub vaid ettevõtte juriidiline nimi. Ettevõtte kasutatavad kaubamärgid Statoil ja Statoil 1-2-3, registreerimisnumber ning kõik lepingud, lojaalsusprogramm, kliendikaardid, tooted ja teenused jäävad samaks ja endiselt kehtima.
Circle K Eesti AS-i peadirektor Kai Realo kinnitusel saab üleminek uuele kaubamärgile olema sujuv ja järk-järguline, enam kui aasta kestev protsess, mis annab nii klientidele kui äripartneritele aega uue nimega harjuda. 
“Eesti jaekaubandusturule ilmub esmakordselt tõeliselt globaalne kaubamärk, kuid meie ettevõtte põhiolemus, kvaliteetsed tooted ja hea teenindus ei muutu – oleme olnud Eestis turuliidrid mootorikütuste jaemüügis ning ka mugavuspoodide ja automaatpesulate äris juba 25 aastat ning soovime jääda selleks ka edaspidi,” märkis Realo.
Alates aprillist hakkavad ettevõtte lepingulised kliendid saama arveid Circle K Eesti ASi nimel. Lisaks muutuvad ettevõtte töötajate e-posti aadressid @circlekeurope.com, kuid koduleht on jätkuvalt aadressil www.statoil.ee
Statoil Fuel & Retail kuulus kuni 2010. aastani Norra nafta- ja gaasiettevõttele Statoil ASA. 2012. aastal omandas Statoil Fuel & Retaili kontserni maailma üks juhtivaid mugavuspoodide valdkonnas tegutsevaid Kanada päritolu jaekaubandusettevõtteid Alimentation Couche-Tard, saades ühtlasi ka õiguse kasutada Statoili kaubamärki 2021. aastani.
Circle K on Alimentation Couche-Tard'ile kuuluvatest kaubamärkidest kõige tuntum ja rahvusvahelisem, seda kannavad täna juba tuhanded kauplused ja teenindusjaamad 14 riigis üle maailma. Esimesena Euroopas lähevad alates käesoleva aasta maikuust uuendatud Circle K kaubamärgile üle Norras, Taanis ja Rootsis asuvad Statoili teenindusjaamad. Eestis toimub teenindusjaamade üleminek uuele kaubamärgile järgmise aasta kevadsuvel.
Statoili kaubamärki kasutav Circle K Eesti AS on mootorikütuste ning esmatarbekaupade jaemüüja, mis alustas tegevust 1991. aastal. Ettevõttes töötab ligi 560 inimest, neist pisut enam kui 500 teenindusjaamades. Statoil Fuel & Retail, uue nimega Circle K Eesti AS, kuulub Kanada päritolu rahvusvahelisse kontserni Alimentation Couche-Tard.

Seotud lood

Uudised
  • 23.09.15, 00:27
Statoili teenindusjaamade uueks nimeks saab Circle K
Statoil Fuel & Retail teenindusjaamad Euroopas võtavad kasutusele kaubamärgi Circle K, millest saab uus globaalne mugavuspoodide bränd.
Uudised
  • 26.04.17, 13:00
Kuidas toimub Circle K kaubamärgi vahetuse projekt?
Kuidas algas Statoili muutumine Circle K’ks? Kuidas kaubamärgi muutust ette valmistati? Kuidas muudatus ellu viiakse? Kui palju see maksab? Mis on järgmised muudatused, mis ellu viiakse? Kuidas on korraldatud iga jaama avamispidustused? Milline on Circle K bränd?
Uudised
  • 05.04.17, 17:41
Statoili jaamad saavad Circle K värvidesse sügiseks
Statoili teenindusjaamad võtavad uue, ühe maailma suurima mugavuspoodide ja teenindusjaamade keti Circle K kaubamärgi kasutusele suve jooksul kõikjal Eestis. Muutub vaid kaubamärk ning tooted, teenused ja inimesed jäävad samaks.
Uudised
  • 31.08.16, 13:45
Circle K Eesti jaemüügi ärikasum kasvas neljandiku võrra
Statoili kaubamärgi all teenindusjaamasid opereeriv Circle K Eesti AS-i 2015/2016 majandusaasta kaupade ja teenuste jaemüügi müügitulu oli 207,4 miljonit eurot ning ärikasum 12,5 miljonit eurot, kasvades aastaga neljandiku.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele