• 08.04.16, 12:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

eMaxima kõige suurem ostukorvi maksumus on olnud 3012 eurot

Eesti esimene toidu- ja esmatarbekaupade veebipood e-Maxima kujunes esimesel tegutsemisaastal regulaarseks ostukohaks 16 000 perekonnale Tallinnast ja selle lähiümbrusest. Kõige usinam ostja tegi selle aja jooksul kokku 112 tellimust, kõige suurem ostusumma oli aga 3012 eurot.
eMaxima tellimuse komplekteerimine
  • eMaxima tellimuse komplekteerimine Foto: Maxima
Esimese tegutsemisaasta jooksul suurendas Maxima jaeketi internetipood klientidele pakutavad kaubavalikut 4000 tootelt enam kui 11 000 nimetuseni. “Oleme tänulikud kõikidele klientidele, kes on selle tänapäevase teenuse Eestis hästi omaks võtnud,” ütles Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas. “Erilist heameelt valmistab asjaolu, et oleme koostöös partneritega suutnud võita nii paljude klientide usalduse ning ostjad peavad igapäevaostude teostamist internetist sama tavapäraseks kui kaupluse külastamist.”
Aasta ostustatistika näitab, et keskmiselt koosneb e-Maxima tellimus 25 erinevast tootest. “Kõige aktiivsem klient tellis aasta jooksul veebipoest 112 korral ning ostis kokku 2583 nimetust kaupa,” kirjeldas e-Maxima juht Mihhail Solovjov. “Suurima nõudlusega kaubad on piimatooted ning puu- ja juurviljad. Tavakauplustega võrreldes ostetakse veebipoest veidi suuremas koguses erinevaid mahlu, vett ning lastekaupu. Klientide tagasiside kohaselt lähtuvad nad kaubavaliku ja koguste puhul just mugavusest – põhilised toidu- ja tarbekaubad on müügil sama hinnaga kui kaupluses ning neid saab täpselt vajalikuks ajaks konkreetsele aadressile kohale tellida.”
Maxima Eesti peadirektori sõnul annab veebipoe esimene tegutsemisaasta kinnitust tehtud valikutele ning ettevõte jätkab teenuse edasise arendamisega. “Selleks, et ka meie veebikauplus oleks ostjatele just see, mis vaja, oleme astunud samme selle nimel, et suudaksime igapäevast tellimuste arvu kolmekordistada. Meie eesmärgiks on kõigi enne lõunat tehtud tellimuste kohaletoimetamine samal päeval. Oma peamise ülesandena klientide ees näeme iga tellimuse tõhusat ja kvaliteetset täitmist,” märkis Šapokas.
E-Maxima täitis esimesed klientide tellimused 2015. aasta veebruaris. “Esimese aasta kõige suurema tellimuse maksumus oli 3012 eurot. Ostukorvi keskmine maksumus on ületanud tasuta kohaletoimetamise piirmäära,” lausus Solovjov.
E-Maximas saab tellimusi esitada ööpäevaringselt. Ostud toimetatakse spetsiaalselt toidukaupade veoks kohandatud sõidukitega kohale seitsmel päeval nädalas kella 8.00 kuni 22.00. E-Maxima teeninduspiirkonda kuulub kogu Tallinn ning ümbruskondsed asulad ja külad: Haabneeme, Harku, Iru, Järveküla, Kangru, Kelvingi, Laagri, Laiaküla, Leppneeme, Liivamäe, Loo, Lubja, Maardu, Metsakasti, Miiduranna, Muuga, Peetri, Pringi, Pärnamäe, Püünsi, Randvere, Rohuneeme, Tabasalu, Tammneeme, Viimsi ja Äigrumäe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele