Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2016. aasta aprillis 2015. aasta aprilliga võrreldes püsivhindades 6%, teatab Statistikaamet. Kui märtsis kasvas müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 3%, siis aprillis kasv kiirenes.
- Enim suurenes müügitulu tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes Foto: Andres Haabu
2016. aasta aprillis oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 512,5 miljonit eurot.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta aprilliga võrreldes 10%. Müügitulu suurenes kõigil tegevusaladel. Enim suurenes müügitulu tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes, kus müük kasvas eelmise aasta sama kuuga võrreldes 17%. Keskmisest enam suurenes müügitulu veel ka apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes (kasv 16%), kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) (kasv 12%) ning majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 11%).
Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta aprilliga võrreldes 4%.
Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu, mis veebruaris ja märtsis langust näitas, pöördus aprillis taas tõusule ning kasvas eelmise aasta aprilliga võrreldes püsivhindades 2%.
Võrreldes eelmise kuuga suurenes aprillis jaekaubandusettevõtete müügitulu püsivhindades 4%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli kasv 2%. 2016. aasta nelja kuuga (jaanuar–aprill) suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes püsivhindades 6%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.