• 10.06.16, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Emor: Eesti tarbija osaleb keskmiselt 8 lojaalsusprogrammis

Emori esmakordne lojaalsusprogramme võrdlev uuring selgitas, et 78% Eesti elanikest peab lojaalsusprogramme oluliseks. Eesti elanik on keskmiselt 8 enamlevinud lojaalsusprogrammi liige.
Emor: Eesti tarbija osaleb keskmiselt 8 lojaalsusprogrammis
  • Foto: Raul Mee
„Kõige enam ollakse huvitatud toidu- ja esmatarbekaupluste lojaalsusprogrammidest ning koguni 91% tarbijatest on vähemalt ühe nimetatud valdkonna programmi liige,“ sõnas Emori uuringuekspert Kaidi Reedi.
„Kuigi Eesti tarbijad osalevad mitmetes lojaalsusprogrammides, suhtutakse siiski kahtlevalt sellesse, et ettevõtted oma püsiklientide ostu- ja tehinguinfot analüüsivad. Suur osa on neid, kes ei soovi, et nende infot analüüsitakse või kes ei oska selles küsimuses hetkel seisukohta võtta,“ rääkis Kaidi Reedi.
Emori uuring reastas lojaalsusprogrammid nende tugevuse indeksi põhjal pingeritta ja kaardistas  lojaalsusprogrammide olulised omadused ning tarbijate ootused programmide suhtes. Eestimaalaste eelistatuimad ja tugevamad lojaalsusprogrammid tähestiku järjekorras on  Aitäh! Kaart, Apollo Klubi, Club One, Elroni sõidukaart, Espaki kliendikaart, Forum Cinemas Kinoklubi, Neste, NS King, Olerexi Sooduskaart, Partnerkaart, Prisma konto, Sinu Rimi, Statoil EXTRA, Säästukaart ja Viking Club.
Emori veebiuuringus osales  2124 Eesti elanikku vanuses 20–65.

Seotud lood

Uudised
  • 21.03.18, 09:47
Kes pakuvad parimaid lojaalsusprogramme?
Eesti elanikud hindavad parimaks lojaalsusprogrammiks Elroni sõidukaarti, Kantar Emori äsjane uuring hõlmas 37 programmi ja eriti kasulikuks pidasid vastajad just reisijate vedamisega tegelevate ettevõtete lahendusi. Paraku on märkimisväärne osa lojaalsusprogrammidest endiselt nõrgad.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele