Eesti suurim kütuste jaemüüja Olerex on Statistikaameti esimese kvartali andmetele tuginedes saavutanud 30,7% suuruse turuosa kõigi kütuse jaemüügi ettevõtete seas. Mootorikütuste jaemüük oli selle aasta esimeses kvartalis kokku 134 miljonit eurot. Olerexi osa moodustas sellest 41,1 miljonit eurot.
Olerexi ja sellega ühinenud Lukoili mootorikütuste jaemüük oli 2015 aastal kokku 193,6 miljonit eurot, mis moodustas koguturust hinnanguliselt 28,9%. Seega on suurima kütuste jaemüüja turuosa kasvanud lühikese aja jooksul pea paari protsendi võrra. Konkurentsiamet hindas Olerexi ja Lukoili ühinemise hetkel nende ühiseks turuosaks 27,5%.
Olerexi kütuste sisseostujuhi Alan Vahti sõnul on näha, et kütuseaktsiisi tõstmise tõttu osa mootorikütuste tarbimisest kolis üle Lätti ja Leetu ning see mõjutab kõiki turuosalisi, kuid vaatamata sellele on Olerex suutnud oma müüki tasapisi kasvatada. „Ühinemise avalikustamisel leidus kahtlejaid selles, kas üks pluss üks on ikka kaks. Olerexi enda veendumus oli teine, sest analüüs näitas väga head sünergiat ning kasvuvõimalusi. Tänase seisuga näeme, et üks pluss üks on selgelt suurem kui kaks ning kliendid on ühinemisest ainult võitnud,“ lisas Vaht.
Olerexi erakliendi lojaalsusprogrammiga liitujaid on samuti senisest enam. Kui 2015 aasta maikuu lõpuks oli ID kaardil põhineva kliendikaardi omanikke kokku 147 277, siis 2016 samal perioodil on lojaalsusprogrammiga liitunuid juba 230 880.
AS Olerex on Eesti suurim kütuste jaemüüja, mille müügiketti kuulub tänaseks rohkem kui 80 tanklat üle Eesti. 1994. aastal asutatud Eestimaine kütusefirma annab tööd enam kui 600 inimesele ning läbi selge ja läbipaistva tarneahela kasutamise tagab klientidele kvaliteetse ja 100% lisandivaba kütuse. Olerexi poolt teenitud kasum jääb kodumaale ja sellest valdav enamus reinvesteeritakse Eestisse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.