Hansapost alustas koostööd Gemiusega, kes on soovitusmootori QuarticON ametlik partner Baltikumis. QuarticON soovitusmootor aitab ennetada ja automaatselt valida, millised tooted kliendile meeldida võiksid ning kuvab personaliseeritud pakkumise reaalajas.
- Hansapost võtab kasutusele soovitusplatvormi
QuarticON süsteem kogub andmeid e-kaubanduse lehekülgede külastajate käitumise kohta, peamiselt neile huvi pakkuvate toodete ja eelneva ostuajaloo põhjal ning kuvab siis vastavas lehekülje osas sobivaid tootesoovitusi, selgitab Gemius Eesti juht Ülle Marie Kalda. QuarticON algoritmi abiga suureneb nii tehinguid sooritavate inimeste arv kui ka nende ostukorvi väärtus.
Soovitussüsteem käitub kui virtuaalne müügiassistent, mis nõustab ja abistab kliente samal moel, nagu seda teevad müüjad ja klienditeenindajad. Veendes inimest midagi lisaks või hoopis midagi kallimat ostma, tõuseb ka nende toodete müük, mida muidu müüa on raske. Seda põhjusel, et inimesed ei tea nende olemasolust või ei tea, et neil seda tarvis on. Süsteem aitab tooteid filtreerida ka erinevate kriteeriumide, näiteks suuruse järgi.
"Hansapost loodab asjakohast sisu ja soovitud tooteid näidates kliendi kogemust parandada ja täiustada" kommenteerib Hansaposti esindaja Timm Rannu.
Baltikumis on QuarticON süsteem juba paljudele e-kaubanduse ja telekommunikatsiooniga tegelevatele ettevõtetele igapäevaselt asendamatu abiline.
Seotud lood
Hansaposti omanik Urmas Türk ütles, et neil läheb suurepäraselt ning ennustab käesolevaks aastaks rekordkäivet. Tema sõnul on käibekasv 60-70 protsendi juures.
Eesti suurim veebikaubamaja Hansapost ja Soome legendaarne kaubandusettevõte Hobby Hall ühinesid. Rahvusvahelise ühendettevõtte käive ületab 80 miljonit eurot, töötajate arv on 225 ning valikus on üle 330 000 toote.
Veebikaubamaja Shoppa.ee juhatuse liige Janek Barndõk arvas, et Hansaposti sõlmitud tehing Hobby Halliga võimaldab ettevõttel hinnasurvet tekitada.
Eesti Hansaposti ja Soome Hobby Halli ühinemise tulemusena laieneb kahe ettevõtte sortiment märgatavalt ning tänu ühisele sisseostule saadakse klientidele pakkuda ka paremaid kampaania- ja tavahindu, rääkis Hansaposti juhatuse liige Taavi Rajur.
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.