• 23.08.16, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapost võtab kasutusele soovitusplatvormi

Hansapost alustas koostööd Gemiusega, kes on soovitusmootori QuarticON ametlik partner Baltikumis. QuarticON soovitusmootor aitab ennetada ja automaatselt valida, millised tooted kliendile meeldida võiksid ning kuvab personaliseeritud pakkumise reaalajas.
Hansapost võtab kasutusele soovitusplatvormi
  • Hansapost võtab kasutusele soovitusplatvormi
QuarticON süsteem kogub andmeid e-kaubanduse lehekülgede külastajate käitumise kohta, peamiselt neile huvi pakkuvate toodete ja eelneva ostuajaloo põhjal ning kuvab siis vastavas lehekülje osas sobivaid tootesoovitusi, selgitab Gemius Eesti juht Ülle Marie Kalda. QuarticON algoritmi abiga suureneb nii  tehinguid sooritavate inimeste arv kui ka nende ostukorvi väärtus.
Soovitussüsteem käitub kui virtuaalne müügiassistent, mis nõustab ja abistab kliente samal moel, nagu seda teevad müüjad ja klienditeenindajad. Veendes inimest midagi lisaks või hoopis midagi kallimat ostma, tõuseb ka nende toodete müük, mida muidu müüa on raske. Seda põhjusel, et inimesed ei tea nende olemasolust või ei tea, et neil seda tarvis on. Süsteem aitab tooteid filtreerida ka erinevate kriteeriumide, näiteks suuruse järgi.
"Hansapost loodab asjakohast sisu ja soovitud tooteid näidates kliendi kogemust parandada ja täiustada" kommenteerib Hansaposti esindaja Timm Rannu.
Baltikumis on QuarticON süsteem juba paljudele e-kaubanduse ja telekommunikatsiooniga tegelevatele ettevõtetele igapäevaselt asendamatu abiline.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele